Gå til innhold

Hvordan vinne hjertet hans...?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spørs jo hvor langt borte der er? Mange timer eller naboby? Hvor gammel er han? Tenker det er forskjell på om han er 25 og singel i åtte år, eller 50 og singel hele sitt voksne liv

Anonym poster: 96965a771aa2e6b2483f6104243bade4

Han er 26 og jeg er 23.

Han bor fire timer unna med bil :/

Anonym poster: a74bebdab3c154f76c482a5bcfaa8822

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

26 er ingen alder:-) hva med å kjøre på med positive opplevelser samnen og flørte og ha det kjekt sammen? Hvis du så ikke får responsen du ønsker, kan du si at du har for mye følelser til ikke ha et forhold og så se hva som skjer?

Skrevet

Nei, singel de siste 8 årene når han er 26 er ingenting å tenke på i hvert fall. :)

Han er kanskje flyttbar også - eller du er det?

Uansett så er det langt fram hvis det skulle bli dere. :) Kos deg nå og be han med på tur - piknik eller hva som helst koselig.

Du var veldig ung da dere ble kjent - så akkurat den teorien jeg hadde i stad om at han kanskje har ventet på deg ble litt styrket...

AnonymBruker
Skrevet

26 er ingen alder:-) hva med å kjøre på med positive opplevelser samnen og flørte og ha det kjekt sammen? Hvis du så ikke får responsen du ønsker, kan du si at du har for mye følelser til ikke ha et forhold og så se hva som skjer?

Okei han er litt eldre enn 26 og jeg er litt eldre enn 23

Jeg er litt redd for å bli igjenkjent...derfor jeg nesren ikke tør si mer nå :) vet jo aldri. Kanskje jan er kg bruker selv...

AnonymBruker
Skrevet

Nei, singel de siste 8 årene når han er 26 er ingenting å tenke på i hvert fall. :)

Uansett så er det langt fram hvis det skulle bli dere. :) Kos deg nå og be han med på tur - piknik eller hva som helst koselig.

Du var veldig ung da dere ble kjent - så akkurat den teorien jeg hadde i stad om at han kanskje har ventet på deg ble litt styrket...

Som jeg skrev i innlegget over. Jeg er lirr eldre enn 23. Jeg var vel ca 19 da jeg traff han aller første gang.

Og har fra den dagen kun tenkt på han. Selv om jegbhar vært kjæreste med andre.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er flytbar ja. Og tror han også er det.

Men det er jo ikke bare å flytte hit og dit. Jeg må jo få blitt sikkelig kjent med han først... og det er jo den prosessen som kan være litt vanskelig pga avstanden ;)

Skrevet

Ja, jeg ser den... kanskje derfor enda større grunn til å finne ut av ting nå da? Få til et møte og lufte tankene om å møtes på noe om ikke så lenge og sjekke hva han mener om det...

Og siden dere bor såpass langt fra hverandre så vil vel responsen hans si noe om hvor interessert han er... og da kan du nevne følelser og sånn...

Gjest *Maja*
Skrevet

Jeg hadde sagt rett ut at jeg ikke er interessert i en fling. At jeg vil at vi skal prøve å date eksklusivt og se om det kan være noe mer å gå på.

Er han ikke interessert i det så er han heller ikke noe å satse på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...