AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #1 Skrevet 10. april 2013 Det er en fyr jeg er veldig veldig interessert i. Jeg har kjent han i noen år og vi har vært av/på med flørting og vi har "holdt på" men aldri blitt sammen som kjærester. Når vi er sammen har vi (iallefall de siste gangene) oppført oss som om vi var sammen når vi har vært alene. Sist vi traff hverandre var tilfeldig, og det var på byen. Jeg ble med han hjem og vi kysset, holdt hender og pratet i flere timer. Tok på hverandre og hadde lyst på hverandre men ingenting skjedde, av andre grunner. Han ga meg komplimenter hele kvelden og var en gentleman, virkelig. Virket som han kun hadde øynene oppe for meg. Det som er spesielt med han er at jeg alltid føler meg så vel sammen med han. Jeg kan være meg selv og føler meg så lykkelig og glad! Har aldri følt noe slikt for noen andre, selv kjærestens mine. Det er bare en hake..jeg tror han har noe på gang med en annen jente. Hn er yngre enn meg, blond og er ellers en trivelig jente. Hvordan kan jeg vinne hjertet hans? Hordan kan jeg la han vite at jeg ikke kun er ute etter sex (det er det vi har gjort mange av de gangene jeg har vært hos han), men heller ikke virke helt desperat.? Jeg er redd for å si for mye, redd for å vise for mye hva jeg tenker og føler fordi jeg er livredd for at han skal miste interessen..hvis den noen gang har vært der da. Tror dere han er interessert eller hva? Hvordan vinne hjertet til en mann....? (Som har vært singel så og si hele livet sitt) Takker for hjelp, Anonym poster: 14267f30d928e3c57577f508445ec03b
Gjest Reza08 Skrevet 10. april 2013 #2 Skrevet 10. april 2013 Si det rett ut at du elsker han. Ofte er dette veien å gå. Da får han virkelig opp øynene for din interesse, og da må han ta et valg.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #3 Skrevet 11. april 2013 Si det rett ut at du elsker han. Ofte er dette veien å gå. Da får han virkelig opp øynene for din interesse, og da må han ta et valg. Kan vel ikke si at jeg ELSKER ham....? Har ikke lyst til å skremme han vekk.. På hvilken måte kan jeg vise min interesse uten å virke desperat, men samtidig være tydelig? Legg merke til det jeg sa om at han har vært singel så og si hele livet sitt.. Anonym poster: a74bebdab3c154f76c482a5bcfaa8822
Polly Ester Skrevet 11. april 2013 #4 Skrevet 11. april 2013 De fleste menn er lite glad i hinting. De tenker ikke på samme måte som kvinner (og da mener jeg kun at vi er forskjellige, ikke noenting om at den ene er bedre enn den andre, vi tenker bare forskjellig) Det beste er å være direkte uten å virke desperat som du selv sier. Si at du ønsker å tilbringe mer tid sammen med han og at du har lyst til å være kjæresten hans.
Nettinettet Skrevet 11. april 2013 #5 Skrevet 11. april 2013 Det er en grunn til at ærlighet er den største delen av ordet Kjærlighet! Man kan ikke vinne hjertet til noe, det er bare noe som skjer når alt stemmer. Det du kan gjøre for å prøve å vise nye sider av deg selv som han kanskje vil like. Inviter han med på noe som du føler at du er god på, eller hvor du er kompfertabel som ikke har med byen å gjøre. Noe dere kan gjøre sammen. Enten en fest med gode venner av deg, bowling, noe treningsgreiere eller noe som han har interesse for. Inviter han og se hva han svarer. Takker han nei, er han ikke like interessert og hjertet hans er muligens på vei til henne du tror han har noe på gang med.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #6 Skrevet 11. april 2013 De fleste menn er lite glad i hinting. De tenker ikke på samme måte som kvinner (og da mener jeg kun at vi er forskjellige, ikke noenting om at den ene er bedre enn den andre, vi tenker bare forskjellig) Det beste er å være direkte uten å virke desperat som du selv sier. Si at du ønsker å tilbringe mer tid sammen med han og at du har lyst til å være kjæresten hans. Takk for svar:) Jeg er fra naturen av veldig redd for å vise slike følelser for menn jeg er interessert i, i frykt for å bli avvist og at de ikke skal like meg tilbake på samme måte og bare tenke dumme ting om meg som er interessert i han osv. Er redd for at han skal syns jeg er en fjott som trodde at han er interessert tilbake, at han bare skal ha sett på meg som et leketøy.. Selv om han tidligere har bodd meg med på ting (som å dra på turer sammen bare jeg og han, dra på camping osv), så har jeg bare svart dumt og ledd det bort fordi jeg har ikke trodd han har ment det. Dette skjedde før jeg fikk barn, nå er jeg alenemor og er redd skuta har gått for lenge siden.. Mn samtidig føler jeg meg for gammel til å hinte. For gammel til å være feig. Hordan skal jeg mote meg opp til å tørre? Til å gi litt faen? Anonym poster: a74bebdab3c154f76c482a5bcfaa8822
Polly Ester Skrevet 11. april 2013 #7 Skrevet 11. april 2013 Jeg skjønner godt hva du mener. Men, så tenker jeg litt sånn også: Hvis du IKKE skal spørre og bare gå og se hva som skjer - så vil du gå rundt og tenke og overtenke og analysere og overanalysere (kanskje) og så er ikke det noen gode følelser å gå og kjenne på. Dersom du snakker med han og blir avvist (sett at det er det som skjer) - ja, da vet du jo... da har du fått et svar og det er lettere å bare gå videre. "Vær så god neste" på en måte. Du slipper å gå i uvissheten ved å spørre rett ut. Sånn det er nå går du litt i "ingenmannsland" og venter og håper og tror og føler deg ikke veldig bra. Det beste er nok for din sjelefred og spørre... så du vet i hvert fall. Lykke til
Polly Ester Skrevet 11. april 2013 #8 Skrevet 11. april 2013 Og hvis du "kvinner" deg opp til å si hva du føler og får et positivt svar tilbake så er det jo bare fryd og gammen og dere kan bli bedre kjent og evt "ri inn i solnedgangen" ... (les: dra på camping)
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #9 Skrevet 11. april 2013 Tror kanskje jeg er den blonde han holder på med.... Anonym poster: 4cc7dcb0693130d78710b772699044b0
lottelotti Skrevet 11. april 2013 #10 Skrevet 11. april 2013 Kan vel ikke si at jeg ELSKER ham....? Har ikke lyst til å skremme han vekk.. På hvilken måte kan jeg vise min interesse uten å virke desperat, men samtidig være tydelig? Legg merke til det jeg sa om at han har vært singel så og si hele livet sitt.. Anonym poster: a74bebdab3c154f76c482a5bcfaa8822 Si rett ut at du vil ha et forhold til han.. Ville nok ikke sagt "elske" jeg heller, om jeg var deg
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #11 Skrevet 11. april 2013 Tror kanskje jeg er den blonde han holder på med.... Anonym poster: 4cc7dcb0693130d78710b772699044b0 Okei fortell meg initialene hans da så kan vi jo sjekke Fornavn og etternavn Ts;) Anonym poster: a74bebdab3c154f76c482a5bcfaa8822 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #12 Skrevet 11. april 2013 Og hvis du "kvinner" deg opp til å si hva du føler og får et positivt svar tilbake så er det jo bare fryd og gammen og dere kan bli bedre kjent og evt "ri inn i solnedgangen" ... (les: dra på camping) Ja tror du jeg kan håpe på et så positivt svar? Han har iallefal vært ungkar siden jeg ble kjent med han og det er snart 8 år siden.. Anonym poster: a74bebdab3c154f76c482a5bcfaa8822
Polly Ester Skrevet 11. april 2013 #13 Skrevet 11. april 2013 Du vet ikke... kanskje han har ventet på deg?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #14 Skrevet 11. april 2013 Du vet ikke... kanskje han har ventet på deg? Haha In my dreams ))) Ikke sett alt for fine tanker i hodet mitt nå polly ester:) hehe det er farlig Anonym poster: a74bebdab3c154f76c482a5bcfaa8822
Polly Ester Skrevet 11. april 2013 #15 Skrevet 11. april 2013 Jeg bare sier det... for du VET jo ikke. Så lenge du ikke har spurt så har du ingen forutsetning for å vite hva som foregår i hodet hans eller følelseslivet hans.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #16 Skrevet 11. april 2013 Jeg bare sier det... for du VET jo ikke. Så lenge du ikke har spurt så har du ingen forutsetning for å vite hva som foregår i hodet hans eller følelseslivet hans. I know. Det kan jo bare gå to veier. Men er fryktelig usikker på hvordan jeg skal gå frem..? Jeg har aldri gitt slike ting av meg selv til noen som ikke har vært min kjæreste fra før og det er det som gjør det så skummelt. Vanskelig. Må jo finne den riktige måten å si det på. Riktig tidspunkt må vel også være i boks. Skal jeg si det når vi er på fest? For det er ikke så ofte vi møtes utenom det. Jeg må vel kanskje bare svelge en kamel eller ti og be han med på noe.. Men bør jeg si det allerede ved første "date" om jeg får napp. Eller bør jeg vente til neste gang? Herregud så mye jeg spør... Beklager men jeg er litt grønn på dette Anonym poster: a74bebdab3c154f76c482a5bcfaa8822
Polly Ester Skrevet 11. april 2013 #17 Skrevet 11. april 2013 Jeg tror de fleste er "grønne" når det kommer til følelsesmessige ting. Det er vanskelig for vi er jo så redde for å bli såret og avvist. Tror det gjelder de fleste. Men, for å endre på noe så må man jo bare gå ut av komfort-sonen sin. Det skjer ingenting dersom ingen av dere gjør noe. Og jeg har litt følelsen av at det er sånn det er med dere - begge venter litt på den andre egentlig. Jeg tror at det beste er å si det når begge er edru i hvert fall. Under hvilken setting må du bare føle på selv. Mitt forslag er å be han på lunsjdate f.eks. Kaffedate. Ett eller annet. Og så snakker dere om løst og fast og så sier du noe om at du har mer følelser for han enn som bare en kompis - og så tar dere det derifra. Da vil du jo se hvordan han reagerer. Evt. kan du - før du sier noe om følelser - lodde stemningen ved å høre om han har lyst til å finne på noe annet med deg til uka (tror det kan være lurt å være litt direkte i forhold til når uten å si noen dag eller dato), båttur eller hva som helst... (camping? hihi)
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #18 Skrevet 11. april 2013 Jeg kan også være den blonde han holder på med.... Anonym poster: 286a9489b687f6dca1e13e0f8df84e93
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #19 Skrevet 11. april 2013 Jeg tror de fleste er "grønne" når det kommer til følelsesmessige ting. Det er vanskelig for vi er jo så redde for å bli såret og avvist. Tror det gjelder de fleste. Men, for å endre på noe så må man jo bare gå ut av komfort-sonen sin. Det skjer ingenting dersom ingen av dere gjør noe. Og jeg har litt følelsen av at det er sånn det er med dere - begge venter litt på den andre egentlig. Jeg tror at det beste er å si det når begge er edru i hvert fall. Under hvilken setting må du bare føle på selv. Mitt forslag er å be han på lunsjdate f.eks. Kaffedate. Ett eller annet. Og så snakker dere om løst og fast og så sier du noe om at du har mer følelser for han enn som bare en kompis - og så tar dere det derifra. Da vil du jo se hvordan han reagerer. Evt. kan du - før du sier noe om følelser - lodde stemningen ved å høre om han har lyst til å finne på noe annet med deg til uka (tror det kan være lurt å være litt direkte i forhold til når uten å si noen dag eller dato), båttur eller hva som helst... (camping? hihi) Takk for alle de utfyllende svarene dine polly:) Men ja du har vel rett. Det er bare en liten ting.. vi bor ikke i samme by. Han boret godt stykke unna. Men har hjemplassen sin nært meg da. Så han er hjemmom titt og ofte. Så jeg må nesten legge det opp til å spørre når han er hjemme da. Er det vanskelig å finne kjærligheten med en som bor langt unna? Anonym poster: a74bebdab3c154f76c482a5bcfaa8822
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #20 Skrevet 11. april 2013 Spørs jo hvor langt borte der er? Mange timer eller naboby? Hvor gammel er han? Tenker det er forskjell på om han er 25 og singel i åtte år, eller 50 og singel hele sitt voksne liv Anonym poster: 96965a771aa2e6b2483f6104243bade4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå