Cata Skrevet 30. juni 2013 #21 Skrevet 30. juni 2013 Hvis du er fornøyd med "ikke-Apple" produkter så er det vel knapt nok grunn til å bytte? Når det er sagt så har jeg halve Applefamilien selv og er veldig fornøyd. Det jeg er mest fornøyd med er vel min drøyt 4 år gamle iMac som fremdeles er rimelig kjapp og grei og enda ikke har hatt noen feilskjær. Kjøpte iPhone 4 nettopp for å kunne synke rimelig greit med iMac'en. Det funker, men fungerer best med ledning. Har iCloudbruker også, men ser at ikke alle adresser og telefonnumre oppdaterer seg med det samme, så mulig det er noe jeg gjør feil. Har hatt problem med iPhone'n en gang og det var da den ble med ut på tur i litt for mange minus. Da måtte jeg "tvangsrestarte" i det jeg kom inn igjen. (Lurer forresten på hvordan så mange klarer å miste den hele tida. Min har vært i gulvet 3 ganger på snart 3 år....) Lader ca. annenhver dag når batteriet kommer ned på 50-60%. iPad brukes også en god del her i huset og synes jo det er en fordel at den kommuniserer greit med de andre to enhetene, men jeg hadde sikkert. Kommer nok til å holde meg til Apple sine PC'er til hjemmebruk hvis det ikke skjer noe drastisk forverring med dem, men siden det virker som om iPhone har stagnert litt i utviklingen så er jeg ikke like sikker på at min neste telefon blir en iPhone. Likevel, den er en av svært få smartmobiler som har en overkommelig størrelse så hvis alle andre fortsetter å vokse så voldsomt så blir nok iPhone min neste telefon også. Men så langt fungerer den jeg har knirkefritt.
ladamafia Skrevet 30. juni 2013 #22 Skrevet 30. juni 2013 å sammenligne hvor lenge batterier i smarttelefoner holder før man må lade, blir mildt sagt meningsløst om man ikke samtidig sier noe om bruken av nevnte smarttelefon. eksempel: person A sender 2-3 sms per dag og har noen få korte samtaler, telefonen må kanskje lades 1-2 ganger i uken. person B har samme telefon som person A, men bruker telefonen til epost, lese aviser og annet på nett, se videoer, spille spill, etc. telefonen må lades hver eneste dag, og noen ganger flere ganger per dag. 1
Høhø Skrevet 30. juni 2013 #23 Skrevet 30. juni 2013 Skjønner ikke hvordan iallverden folk klarer å kknuse iphonene sine, dere må være sinnsykt brutale og uforsiktige med telefonene deres. Har selv en iphone 4, jobber som tømrer og har med meg telefonen ut i jobb hver dag, den er snart 3 år gammel og er overasskende solid, har vært med ut i all slags vær å vind, har mistet den ned x antall ganger der den har landet med bak/framside og hjørner ned men ikke knust enda, så det å påstå at du er forsiktig med dine telefoner samtidig som du har klart å knuse 2 iphones er tidenes største BULLSHIT Relativt forsiktig, men er i stallen hver dag og trener hester, og da er risikoen for støt litt høyere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå