Gå til innhold

I dag har jeg vært på ultralyd


Bridget Jones

Anbefalte innlegg

I dag har jeg sett det lille nurket, bitte lite jeg var bare 13+2 jeg og ny termin 5/10-04 (er det noen andre som har rundt den tiden??) Jeg så at den tok seg på hodet og vi kunne telle alle fingrene :ler: . Jeg spurte om han kunne se om hva det ble, det var litt tidlig men han kunne ane en i blå retning sa han :wink: . Skal dit om 6 uker da vet han det mer sikkert tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy Bridget!

Sikkert en spesiell opplevelse. Var til UL ca. i 6. uke, men da så jeg bare en liten "klædd"(så den ikke engang med en gang, og måtte spørre legen hvor det var han mente fosteret lå) med et lite hjerte som banket.

Jeg er nå i uke 12, og skal til UL neste tirsdag. Jeg gleder meg!

Jeg har termin ca. 1 uke etter deg, 13 oktober!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL forrige tirsdag. Det var helt utrolig! Vi kunne også telle fingrene. På et av bildene vi fikk med oss (fikk tre stk.)kan vi se alle ti. Trulte målte da 47,5mm fra hodet til stumpen. Hun sa det var for tidlig endre min termindato, men at den ville bli mellom den 6.- og den 10.oktober. Jeg skal til Ullevål Sykehus for å ta den "obligatoriske" UL'n (screening) 5.mai. Gleder meg veldig. Håper på å få vite kjønnet..

Lykke til!

Klem fra Lynne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Goliat

Hei!

Så gøy!

Selv sitter jeg og teller på knappene om jeg skal ta en ekstra ultralyd.

Er i uke 33 i morgen og formen er dritdårlig......

Spyr og har vondt i hele kroppen. Og en forferdelig murring i underlivet.

Og slik var jeg ikke med gutta, men tror dere det virkelig er gutteår i år?

I lokalavisen her, har jeg registret at det er utrolig mange jenter som er blitt født.

Kan jeg spørre om hvor dere tok ultralyd? Var det for og vite kjønnet eller en annen grunn?

Hadde tenkt og begynne og kjøpe inn litt forskjellig, men det er jo kun rosa og lyseblått......!

Bor selv i nærheten av Oslo og har hørt mye positivt om både Oslo Akutten og Volvat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så gøy!

Selv sitter jeg og teller på knappene om jeg skal ta en ekstra ultralyd.

Er i uke 33 i morgen og formen er dritdårlig......

Spyr og har vondt i hele kroppen. Og en forferdelig murring i underlivet.

Og slik var jeg ikke med gutta, men tror dere det virkelig er gutteår i år?

I lokalavisen her, har jeg registret at det er utrolig mange jenter som er blitt født.

Kan jeg spørre om hvor dere tok ultralyd? Var det for og vite kjønnet eller en annen grunn?

Hadde tenkt og begynne og kjøpe inn litt forskjellig, men det er jo kun rosa og lyseblått......!

Bor selv i nærheten av Oslo og har hørt mye positivt om både Oslo Akutten og Volvat.

Jeg tok ultralyd hos en som heter Knut Heldaas som holder til i Porsgrunn. Jeg ble sendt dit av min fastlege da han ikke tar GU. Jeg må si at jeg er kjempe fornøyd. Han var bare 100% Om 6 uker skal jeg ha med videokassett og da skal han ta opp film av babyn. Min søster gikk ikke til denne gynekologen, men hun hadde hørt at du fikk film så hun ringte og spurte om hun kunne få en time og det fikk hun,dette syntes jeg er kjempe service for oss gravide. Jeg fikk med 6 bilder av det lille nurket.

Om det er gutte år?? Jeg vet ikke jeg. Jeg kjenner ikke så mange gravide og har ikke fulgt med i avisen så hvem vet..

Og lykke til forresten, si ifra hvis du tar en ekstra ultralyd da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...