AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #1 Skrevet 10. april 2013 Leser mye om det, men hva går det ut på? Anonym poster: feeb11e627e3d7d593d274470b8d68ba
Gjest O___o Skrevet 10. april 2013 #2 Skrevet 10. april 2013 Det er vel en form for væremåte. Når man pakker et hardt og krasst budskap inn i bomull, men allikevel får budskapet fram. passiv aggressive notes 1
BunnyBlue Skrevet 10. april 2013 #3 Skrevet 10. april 2013 En som er passiv-aggresiv spiller på samvittigheten ved å gå til "skjult" angrep på noen, gjerne i form av et angrep på seg selv. Tonen er ofte unnskyldende eller hyggelig, noe som gjør det vanskelig å forsvare seg. Noen eksempler: "Jaja, dere ungdommer bryr dere vel ikke om en stakkars, gammel dame som meg", "Jeg synes ikke du skal gjøre det. menmen, jeg forstår meg vel ikke på sånt jeg" "Så dumt du må på jobb og ikke kan kjøre meg til legen! Jaja, jeg får håpe jeg overlever selv om jeg sikkert er alvorlig syk" "Jeg hadde nok gjort det for deg, men du har vel bedre ting å gjøre du som er så opptatt hele tiden" 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå