Gå til innhold

Hjelp til kjøp av veske


Ms.Saint

Anbefalte innlegg

Skummelt,det der. Brått blir man tatt for smugling uten å være klar over at man smugler. Tenkte faktisk å gå med den nye veska på meg jeg også,men blir jo verre når de skal se kvittering på veska.

Blir ikke SÅ lett når man vet om reglen, får nærmest hjerteinfarkt når man går forbi tollen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er smart det. Kan jo også legge nøkler og lip gloss og litt annet stash i veska også. Men hva hvis tollerne allikevel blir mistenkelige og forlanger å se kvittering og for å bevise at vesken er kjøpt tidligere?

Jeg skal kjøpe en chanel veske i år og skal kjøpe fra autorisert butikk i utlandet. Hadde egentlig tenkt å bare ta en dagstur til London for å kjøpe veska,titte litt og dra hjem igjen. Orker egentlig ikke noen overnatting. Men da er visst reglene at hvis man er ute av Norge i under 24 timer så må man fortolle varer som er verdt mer enn 3000 kr. Arg,hvorfor kunne de ikke solgt Chanel vesker på Høyer aller andre butikker i Oslo? :vetikke:

Fordi Norge er Norge, her skal ikke folk bruke Chanel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg skulle på dags tur ville jeg valgt å reise ned uten veske, bare en jakke med god plass i lommene så når du drar hjem igjen er det kun denne vesken du har med deg :)

Det samme gjør jeg når jeg drar til Paris, jeg lar kjæreten ta tingene mine i sin håndbagasje så jeg kun har en veske å gå igjennom med når vi kommer hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saint Laurent veskene selges på fashionstreet.no.

De selges også på essentialsquare.no. Sånn btw :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste årene har jeg kjøpt rundt 10 designervesker, flere par dyre sko og en hel masse med klær, gull og diamanter i utlandet og har i grunnen aldri tenkt over at jeg kunne bli stoppet i tollen for det. Så tror ikke man trenger å bekymre seg så forferdelig for det altså.

Anonym poster: 3c06df5eb0cab9d79325874d5665e88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste årene har jeg kjøpt rundt 10 designervesker, flere par dyre sko og en hel masse med klær, gull og diamanter i utlandet og har i grunnen aldri tenkt over at jeg kunne bli stoppet i tollen for det. Så tror ikke man trenger å bekymre seg så forferdelig for det altså.

Anonym poster: 3c06df5eb0cab9d79325874d5665e88d

Jeg benytter meg bare av rygge flyplass og der blir man stoppet titt og ofte :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De siste årene har jeg kjøpt rundt 10 designervesker, flere par dyre sko og en hel masse med klær, gull og diamanter i utlandet og har i grunnen aldri tenkt over at jeg kunne bli stoppet i tollen for det. Så tror ikke man trenger å bekymre seg så forferdelig for det altså.

Anonym poster: 3c06df5eb0cab9d79325874d5665e88d

Takk, det var beroligende å høre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg skulle på dags tur ville jeg valgt å reise ned uten veske, bare en jakke med god plass i lommene så når du drar hjem igjen er det kun denne vesken du har med deg :)

Det samme gjør jeg når jeg drar til Paris, jeg lar kjæreten ta tingene mine i sin håndbagasje så jeg kun har en veske å gå igjennom med når vi kommer hjem :)

Smart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...