Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Trenger hjelp til kjøp av veske. Budsjett mitt er 15 000 kr +. Jeg er ikke interessert i Mulberry eller Céline. Vesken må kunne bli kjøpt i Oslo. Hadde tenkt til å kjøpe Saffiano, men ser at dere ikke anbefaler Prada Saffiano. Hva skal jeg kjøpe da? Vesken må være stor nok til å romme en liten laptop og kanskje noen dokumenter.

På forhånd takk for hjelpen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du interessert i en veske med klassisk utseende? evntuelt hvordan modell på vesken er du ute etter, liker du det 4 kantet, eller rundere kanter? Ønsker du å bære den i hånden, over skulderen? skal det være crossbody reim?

Skrevet

Celine! Definitivt :)

Skrevet

Hun skrev vel at hun IKKE ville ha mulberry eller celiné? :)

Skrevet

Takk for svar goldenchanel. Er ute etter en veske med en klassisk utseende. Kanten på vesken er ikke kjempeviktig, selv om jeg egentlig foretrekker 4kantet. Jeg ønsker å bære den over hånden eller skulderen, ønsker ikke crossbodyreim :)

Takk for svar Lottelotti, jeg er ikke interessert i celiné :)

Skrevet

Jeg ville gått for en prada saffiano, men sjekk kantene og stingene på vesken nøye. Noen av veskene er produsert i Kina og disse har hatt dårligere kvalitet.

Hvis pradaen ikke lengre er et alternativ ville jeg sett på

* SAINT LAURENT

CLASSIC SAC DE JOUR

Denne strekker seg noe over 15 000 men kan være verdt å se på, er jo en veske man har for resten av livet.

*SAINT LAURENT

LARGE MUSE TWO IN BLACK

Jeg får plass til en macbook 13 tommer i denne, men har du større pc vil det nok ikke være plass.

Vet ikke hvorfor det plutselig ble stor skrift men ville kikket på de to, men jeg ville premdeles gått for Pradaen, de aller fleste har gode erfaringer med prada saffiano om man ser på purseforum :)

Skrevet

Takk for gode råd goldenchanel :) Har ikke lyst til å kjøpe en veske som er produsert i Kina. Da utelukker jeg Prada. Hvor i Norge kan jeg kjøpe saint laurent veskene?

Skrevet

Kommentert det på den andre tråden også

- Saint Laurent Cabas Chyc

- Sofia av Salvatore Ferragamo

- Givenchy Nightingale

- Givenchy Antigona

- Chloe Paraty

- Chloe Marcie

- Phillip Lim Pashli

- Proenza Schouler PS1

- Chanel GST

- Balenciaga City

Skrevet

Takk for gode råd goldenchanel :) Har ikke lyst til å kjøpe en veske som er produsert i Kina. Da utelukker jeg Prada. Hvor i Norge kan jeg kjøpe saint laurent veskene?

Saint Laurent veskene selges på fashionstreet.no.

Skrevet

Saint Laurent veskene selges på fashionstreet.no.

Tusen takk! Er det en side man kan stole på? Må jeg betale toll hvis jeg handler fra denne siden?

Skrevet

Kommentert det på den andre tråden også

- Saint Laurent Cabas Chyc

- Sofia av Salvatore Ferragamo

- Givenchy Nightingale

- Givenchy Antigona

- Chloe Paraty

- Chloe Marcie

- Phillip Lim Pashli

- Proenza Schouler PS1

- Chanel GST

- Balenciaga City

Tusen takk! Setter pris på tipsene! :)

Skrevet

Men finnes det ingen butikker i Oslo som tar inn Saint Laurent vesker (vet at Høyer har tatt inn noe, men det er lite)

Skrevet

Jeg vet ikke hvem i Oslo som fører dem, noen av de mindre butikkene på Frogner kanskje? Ellers har de dem på vincci i Bergen, vincci sender veskene over hele landet, er bare å ringe dem :)

Skrevet

Tusen takk! Er det en side man kan stole på? Må jeg betale toll hvis jeg handler fra denne siden?

Det vet jeg ikke siden jeg aldri har bestilt derifra. Men de virker seriøse :-)

• Liker 1
Skrevet

Denne siden sender deg videre til butikken som selger vesken, så selve nettbutiken du handler fra er ikke Norsk, tror ikke det er noe Norske butikker som selger ysl, men mange utenlandske :)

Skrevet

Det kan i mange tilfeller lønne seg å dra til utlandet for å kjøpe vesken, hvis du finner billige billetter med norwegian eller ryan air siden du får tilbake vat ( 12% av kjøpesummen ) når du drar hjem

AnonymBruker
Skrevet

En veske til 15 000 kr? Er du ikke riktig navla? Du kan reise til Miami og bo på luksushotell for den prisen!!

Anonym poster: f7bc9f653a77d7897ea68af2556bc37e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En veske til 15 000 kr? Er du ikke riktig navla? Du kan reise til Miami og bo på luksushotell for den prisen!!

Anonym poster: f7bc9f653a77d7897ea68af2556bc37e

:rolleyes:

Anonym poster: f98dfaa9f688c7982f019e11deb00879

Skrevet

:rolleyes:

Anonym poster: f98dfaa9f688c7982f019e11deb00879

Vesken til 15 000 gir deg glede hele livet, og kanskje glede til en fremtidig datter som arver den. Turen til Miami for å se på tjukke amerikanere og spise feit mat er over på 2 uker :) vil si vesken er en mye bedre kjøp ;)

• Liker 1
Skrevet

Det kan i mange tilfeller lønne seg å dra til utlandet for å kjøpe vesken, hvis du finner billige billetter med norwegian eller ryan air siden du får tilbake vat ( 12% av kjøpesummen ) når du drar hjem

Igjen, tusen takk for gode tips! Har vurdert å kjøpe i utlandet, men er redd for å bli "tatt" i tollen her i Norge :) Forresten Goldenchanel :), hva er prisen på en Chanel 2.55 - helt ny?

Har mest lyst på en Prada eller Saint Laurent, men er det noen Gucci vesker som du vil anbefale? Har tenkt litt på Louis Vuitton, men det er så mange som går rundt med kopi-vesker av LV at jeg har nesten gått lei av de veskene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...