AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #1 Skrevet 10. april 2013 Hei, jeg er FTM(transmann). Jeg er homofil, men sliter ganske med å være i forhold pga kroppen min. Jeg har ikke begynt på testosteron eller tatt noen operasjoner enda, men jeg skal det så snart som mulig. Spørsmålet mitt er; ville dere som er homofil(av menn) vært villig til å være i et forhold med en transmann? Setter pris på ærlighet. Anonym poster: c7593c960ac313586daa63016160d5c6
Muffinpants Skrevet 10. april 2013 #2 Skrevet 10. april 2013 Hei FTM Jeg er ikke selv homofil eller transmann, men jeg er hetero transkvinne og som deg tiltrukket av cis-seksuelle menn. Jeg har noen homofile menn som venner og jeg kan godt forestille meg at kunne ha et forhold til en homofil transmann. Jeg tror våre utfordringer med å finne partner er ganske like bortsett fra at du har færre potensielle partnere å velge i mellom, derimot slipper du antageligvis å hanskes med chasers/admirers og menn som er redd for å bli sett på som homofile om de skulle innlede et forhold med deg Desverre er det slik at det er cis-seksuelle menn, hetero og homo, som har de største problemene med oss. Veldig mange mennesker tror ikke på transseksualitet og GID og ser oss ikke som de vi virkelig er (en gang ditt, aldri datt). Cis-seksuelle kvinner er langt mer forståelsesfulle og mottagelige for oss så livet hadde nok vært langt enklere om det var kvinner vi var tiltrukket av. Jeg har fks. en beste-venninne som jeg er veldig nær og kunne forestilt meg at det hadde vært mye lettere å være i et forhold med enn en mann. Desverre finner hverken jeg eller hennne kvinner særlig tiltrekkende. Imidlertid er det menn der ute, hetero og homo, som er intelligente nok til å forstå at det ikke er medfødt genitalia/kromosomer som er avgjørende for hvem vi virkelig er. Den største utfordringen er nok å finne riktig tidspunkt å fortelle om vår bakgrunn. Uansett tror jeg nok du helt klart vil finne deg noen. Min erfaring er at det faktisk ikke er så vanskelig som jeg først trodde det skulle være Jeg er desverre ikke veldig godt kjent med hvordan prosessen er for dere transmenn men du er hjertelig velkommen til å sende meg en PM om du skulle ønske det Ønsker deg ellers lykke til med behandlingen og søken etter kjærlighet. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå