Gå til innhold

Kvinner: Hvordan orgasme?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med en del damer og det er et stort spenn mellom hvordan de har fåt orgasme; Noen ønsker kun penetrering og nyter det best/får orgasme kun av det. Andre får orgasme vha klitorisstimulering. Andre igjen får orgasme/mest nytelse ved både vaginal og klitorisstimulering.

Hva sier dere damer her? Preferanser?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alt på en gang gir meg maks, klitoris er bra, kun penetrering er ikke nok.

Anonym poster: 2ffa4e984ef61166df695c22c2042728

AnonymBruker
Skrevet

Tror det er litt fra person til person. For min del kommer det an på. Funker uansett, sålenge man har forspill først. Men det beste er begge deler :bolledeig:

Anonym poster: 82575cf4b39fe02b3b1e1ccbd3e368a5

AnonymBruker
Skrevet

Penetrering og klitorisstimulering er en sikkert måte å få orasme. Samtidig stimuli av klitoris, indre kjønnslepper og fremre, ytterste del av skjede (g-punkt) er enda bedre. Oralsex :)

Får ikke orgasme ved kun penetrering, uansett stilling (om jeg sitter oppå, kommer uansett ikke klitoris i kontakt med noe, fordi den er ganske liten, og en normal penis for lang).

Anonym poster: c19fa924a14278a166b608c222ab4722

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Penetrering og klitorisstimulering er en sikkert måte å få orasme. Samtidig stimuli av klitoris, indre kjønnslepper og fremre, ytterste del av skjede (g-punkt) er enda bedre. Oralsex :)

Får ikke orgasme ved kun penetrering, uansett stilling (om jeg sitter oppå, kommer uansett ikke klitoris i kontakt med noe, fordi den er ganske liten, og en normal penis for lang).

Orgasme med kun penetrering (uten stimulering av klitoris)er vaginalorgasme. Ikke alle får det. Det har ingenting med penisstørrelsen å gjøre. En må bruke muskelaturen i underlivet. Det krever litt jobbing av jenta;)

Brystorgasme er ikke nevnt her. Jeg får orgasme ved litt berøring av brystvortene. Noen ganger kommer jeg etter 10 sekunder, menes andre ganger bruker jeg lengre tid. Den varer lenge, men den er ikke like kraftig. Kan få mange "bølger" på rad.

Anonym poster: 5b93f3fe8756509e6f5cdf6d00d2a1ea

AnonymBruker
Skrevet

Orgasme med kun penetrering (uten stimulering av klitoris)er vaginalorgasme. Ikke alle får det. Det har ingenting med penisstørrelsen å gjøre. En må bruke muskelaturen i underlivet. Det krever litt jobbing av jenta;)

Anonym poster: 5b93f3fe8756509e6f5cdf6d00d2a1ea

Ja, har aldri fått til vaginalorgasme ved penetrering, men kun ved å bruke en finger som en krok mot g-punktet eller om jeg bruker vibrator. Men foretrekker vanlig klitorisorgasme.

• Liker 1
Gjest Sunheart
Skrevet

Berøring av både klitoris og inni er godt, men kommer like fort av bare penetrering

AnonymBruker
Skrevet

Kommer enten av berøring av klitoris + penetrering, eller av bare berøring av klitoris. Å komme av bare penetrering er ikke nok for meg.

Anonym poster: fd3fc8c8d7e69a0c80f3b5b28ac75652

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Riktig" stimulering av klitoris, og bare det! Jeg må konse ganske mye for å få det til (med en partner - alene ikke noe problem), og da blir det vanskelig å konsentrere meg om det skjer for mye rundt på en gang :P skal ikke være lett! hihi!

Anonym poster: b66b69e7d83d965cf8fdc551c02f8704

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For å oppnå både vaginal- og klitorisorgasme legger jeg meg øverst. (Ligger ganske i misjonærstilling på topp). Får penetrasjon ved å bevege meg litt opp og ned langs brystet hans, og stimulerer klitoris ved å støte mot penisroten.

Det er de beste orgasmene for meg :sikle:

(Også et tips siden du skriver at du sliter med at klitoris ikke kommer i kontakt med noe når du sitter øverst) :)

Anonym poster: 8ca4f074ab828bbd10f7c1211e27a79d

Skrevet

Jeg kommer av sex, alt fra mental stimuli, til kroppslig stimuli.

AnonymBruker
Skrevet

Hva som helst bare jeg er kåt. Kombinasjoner er aller best. Oralsex med et par fingre i musa eller rumpa, vaginalsex med en finger i rumpa og en munn på puppen, og vinneren: analsex med en dildo i musa. Kommer så det gnistrer

Anonym poster: 3640ee89764ce78b4a8711af13c93061

AnonymBruker
Skrevet

"Riktig" stimulering av klitoris, og bare det! Jeg må konse ganske mye for å få det til (med en partner - alene ikke noe problem), og da blir det vanskelig å konsentrere meg om det skjer for mye rundt på en gang :P skal ikke være lett! hihi!

Anonym poster: b66b69e7d83d965cf8fdc551c02f8704

Det hun skrev.

Anonym poster: e62ba1368c11c278cc72e6712cd74b96

AnonymBruker
Skrevet

For å oppnå både vaginal- og klitorisorgasme legger jeg meg øverst. (Ligger ganske i misjonærstilling på topp). Får penetrasjon ved å bevege meg litt opp og ned langs brystet hans, og stimulerer klitoris ved å støte mot penisroten.

Det er de beste orgasmene for meg :sikle:

(Også et tips siden du skriver at du sliter med at klitoris ikke kommer i kontakt med noe når du sitter øverst) :)

Anonym poster: 8ca4f074ab828bbd10f7c1211e27a79d

Takk for tips :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...