Gå til innhold

Positive LadySizz


Gjest LadySizz

Anbefalte innlegg

Gjest LadySizz

Nå med alle forandringene i livet mitt,er det på tide å prøve å se fremover med positive øyne,derfor velger jeg å starte en ny dagbok her inne :)

Har på en måte startet livet mitt på nytt etter jeg har flyttet tilbake til min hjemplass og nylig gått igjennom ett samlivsbrudd.

Nå ligger fokusen på og bli bedre psykisk,fysisk og finne ut av hva jeg egentlig vil gjøre med livet mitt fremover.

Status per dags dato er at jeg bor til min bestevenn,og er på utkikk etter et eget krypinn. Så for øyeblikket bruker jeg masse tid på å lete etter brukte/gamle/retro-stæsj på nett og brukthandlere. For i mitt "nye" liv har jeg bestemt at jeg skal leve i en kul,litt random og meget fargerik tilværelse! :D

Håper noen vil lese i dagboken min,og kanskje dele tips,erfaringer og generelt ting om livets gang :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LadySizz

Og er veldig interessert i å prate med noen som har litt smak for litt eldre interiør og kan gi meg noen tips på veien til mitt "drømmehjem" :)

Er så mettet av alle disse mørke fargene som grå,brun og svart. Nå vil jeg ha oransje,grønn,turkis og alt annet som gjør at man føler seg blid til sinns! :)

En farget hverdag må jo være bedre enn en grå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LadySizz

Har bestemt meg for at hver eneste dag fremover skal jeg gjøre noe positivt for meg selv,eller for noen andre,som da igjen jeg har glede av. Det må jo være lett å gjennomføre mener jeg :)

Trenger jo ikke være den store greia,bare noe småting,noe som gir ett smil om munnen på meg selv eller andre.

Noen her inne som tenker slik? Visst jeg spørr nå,hva har du gjort som har vært skikkelig positivt idag,hva svarer du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LadySizz

Idag har jeg vært å sett på leilighet.. Tenkte jeg endelig hadde funnet noe som kunne funke for meg,både i forhold til størrelse,pris og beliggenhet. Skuffelsen ble selvfølgelig stor når leiligheten var heller dårlig i forhold til prisen de hadde satt :/ Kjempelite kjøkken,så lurer litt hvor jeg skulle hatt kjøleskapet faktisk,og badet hadde ikke plass til vaskemaskin.

Greit nok at jeg er virkelig på utkikk,men desperat er jeg ikke enda,så da får jeg bare vente.. Det dukker sikkert opp noe bedre etterhvert,for å tenke positivt på det! :)

Også var det salg på all småis på Prix idag,så fikk en Royal Trippel til 10,- Herlig i finværet!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LadySizz

Ikke fullt så positiv idag da jeg er hangover,men ler masse allikevel når jeg tenker på gårsdagen :P Utrolig hvor morro man kan ha det med enkelte folk.. Bra man har venner og kose seg med i alle fall :D

Men skulle virkelig hatt noen gode dagen-derpå tips,for kjenner det blir bare verre og verre :/ :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LadySizz

For første gang på lange tider,ja tror faktisk det er snakk om over ett år siden,så var jeg ute å gikk i skogen med en venninne. Ignorerte mine negative tanker,og dro frem det positive og sannelig gikk det ikke glimrende :) Herlig å røre på seg,også har vi jo hatt kjempepent vær idag da,skikkelig vår er det blitt :D

Har også fått unna mange nødvendige men kjedelige telefoner idag,så ting faller sakte men sikkert på plass :)

Hva er deres favoritt aktivitet når våren har kommet?

For min sin del må det være og kunne ta meg seg kaffen og lesestoff ut på verandaen og sitte der uten å fryse seg halvt ihjel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...