oslom Skrevet 9. april 2013 #1 Skrevet 9. april 2013 Utroskap er visst veldig vanlig. Ihvertfall skal vi tro VG og Dagbladet. Og dere kvinner gjør det visst mye mer enn oss menn. Noen her som har erfaring med dette her?
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #2 Skrevet 9. april 2013 Jeg har vært elskerinnen til tre menn opp gjennom tiden. Alle tre var gifte. Han første visste jeg ikke var gift før etter en stund, de to andre hadde allerede sex med hverandre så de var allerede utro da jeg kom inn i bildet. Men ja, jeg synes ikke noe om det egentlig. Alle tre elsket konene sine, og det mellom oss var pure sex. Ikke noe romantikk og sånt. Jeg distanserte meg på en måte fra det at de hadde koner.. Det var ikke noe jeg måtte forholde meg til, men det er selvfølgelig ikke greit. Selv kunne jeg ikke vært utro i forhold. Har tidligere vært i et forhold som var helt dødt på slutten, likevel falt det meg ikke inn å være utro. Da hadde jeg heller gjort det slutt. Anonym poster: 005299506c01920b3d08910398ad8f15 1
oslom Skrevet 9. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2013 Jeg har vært elskerinnen til tre menn opp gjennom tiden. Alle tre var gifte. Han første visste jeg ikke var gift før etter en stund, de to andre hadde allerede sex med hverandre så de var allerede utro da jeg kom inn i bildet. Men ja, jeg synes ikke noe om det egentlig. Alle tre elsket konene sine, og det mellom oss var pure sex. Ikke noe romantikk og sånt. Jeg distanserte meg på en måte fra det at de hadde koner.. Det var ikke noe jeg måtte forholde meg til, men det er selvfølgelig ikke greit. Selv kunne jeg ikke vært utro i forhold. Har tidligere vært i et forhold som var helt dødt på slutten, likevel falt det meg ikke inn å være utro. Da hadde jeg heller gjort det slutt. Anonym poster: 005299506c01920b3d08910398ad8f15 Sunt. Tror jeg :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå