Gå til innhold

Er dette orgasme?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 19 og er usikker på om jeg har hatt orgasme.

Jeg har ikke fått det til på egenhånd, men har fått en kjæreste som er helt fantastisk til å fingre. Jeg husker rett og slett ikke om jeg fikk sammentrekninger eller ikke disse gangene, men det er i hvert fall fantastisk deilig, helt rart deilig, annerledes enn noe annet og jeg greier ikke la være å vri meg (lukker øynene, for ellers merker jeg at øyeeplene vrir seg oppover som hos en gærning og det gjør rett og slett vondt samtidig som godt. Haha! ). Etterpå er jeg liksom matt og "mett". Men jeg er usikker på om dette er orgasme eller bare nytelse? Det varer lenge, føles det i hvertfall som, minst 15 sekunder. Det er ikke noen klar start eller slutt.

Hva tror dere?

Anonym poster: b61172765ce2df0e833354a8f73eab39

Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Når du har fått ein orgasme treng du ikkje stille deg det spørsmålet.

AnonymBruker
Skrevet

Det svaret h

Når du har fått ein orgasme treng du ikkje stille deg det spørsmålet.

Det svaret har jeg fått før og for forskjellige spørsmål. Jeg har virkelig liten selvinnsikt. Jeg var forelsket (virkelig, virkelig vilt forelsket) et halvt år før jeg oppdaget det for eksempel (selv om det jo egentlig var helt åpenbart). Jeg har også vansklig for å forstå smerte og må være veldig forsiktig med gnagsår, da det lett kan bli blodige sår uten at jeg reagerer særlig på det.

Men selvsagt, svaret ditt er vel den største grunnen til at jeg er usikker på om det var orgasme, for når jeg er usikker så kan det vel ikke være orgasme? Hehe. Jeg er litt rotete

hilsen TS

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Det svaret h

Det svaret har jeg fått før og for forskjellige spørsmål. Jeg har virkelig liten selvinnsikt. Jeg var forelsket (virkelig, virkelig vilt forelsket) et halvt år før jeg oppdaget det for eksempel (selv om det jo egentlig var helt åpenbart). Jeg har også vansklig for å forstå smerte og må være veldig forsiktig med gnagsår, da det lett kan bli blodige sår uten at jeg reagerer særlig på det.

Men selvsagt, svaret ditt er vel den største grunnen til at jeg er usikker på om det var orgasme, for når jeg er usikker så kan det vel ikke være orgasme? Hehe. Jeg er litt rotete

hilsen TS

Det er nok det eg meinar. Du vil vera ganske sikker den dagen du har hatt ein orgasme. Det er berre til å øva seg så finn du fort ein teknikk som funkar for deg. Eg ville gjort dette utan partner.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd veldig mye uten partner. Men da har jeg aldri nådd dette punktet. Jeg har ristet og da også fått rytmiske sammentrekkninger der nede, men det har liksom føltes som en forsats. Jeg tror rett og slett at jeg ikke blir kåt nok alene til å få maksimal nytelse av å onanere (selv om jeg iherdig prøver). Så har jeg stoppet fordi jeg kjedet meg eller fikk lyst til å gjøre noe annet.

Hilsen TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg googlet beskrivelser av orgasme på engelsk, og, tror det er det jeg har hatt de siste gangene. Altså, følelsen av vektløshet og at nytelsen er i hele kroppen, helt ut i fingerspisser og ører.

Men jeg tror ikke jeg fikk sammentrekkninger i underlivet hvertfall den siste gangen?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd veldig mye uten partner. Men da har jeg aldri nådd dette punktet. Jeg har ristet og da også fått rytmiske sammentrekkninger der nede, men det har liksom føltes som en forsats. Jeg tror rett og slett at jeg ikke blir kåt nok alene til å få maksimal nytelse av å onanere (selv om jeg iherdig prøver). Så har jeg stoppet fordi jeg kjedet meg eller fikk lyst til å gjøre noe annet.

Hilsen TS

har du rabbitvibrator? Det gjør i allefall susen for meg. Får ikke orgasme av penetrering selv om jeg synes det er bedre enn vibrator da.

Anonym poster: fcff68e9b1ce6382eff7252b8b2d72d8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg googlet beskrivelser av orgasme på engelsk, og, tror det er det jeg har hatt de siste gangene. Altså, følelsen av vektløshet og at nytelsen er i hele kroppen, helt ut i fingerspisser og ører.

Men jeg tror ikke jeg fikk sammentrekkninger i underlivet hvertfall den siste gangen?

Altså, under mine egne orgasmer er jeg ikke riktig istand til å kunne vurdere om det er sammentrekninger der, eller om det er vektløshet eller hva som helst. Det eneste jeg vet er at følelsen er så intens at det ikke fins tvil i det hele tatt. Støtter den lengre opp her, er du usikker, så har du antakeligvis ikke opplevd det.

Anonym poster: 12ccbdd612552d355245328a6a397a14

AnonymBruker
Skrevet

Det er sant faktisk, når du har hatt en orgasme er du ikke i tvil. Det er litt som å falle utfor et stup, bli vektløs, komme litt ut av en selv. og man kjenner rykninger i underlivet.

Det høres ikke ut som du har opplevd delt ennå. Virker ut fra det du skriver at det er opphisselse, men du kommer ikke helt over kanten.

Det er en fordel å klare å få det på egenhånd, for da vet du bedre hva som skal til for å få det sammen med en partner.

Det er gjerne å massere klitoris og de indre kjønnsleppene.

Anonym poster: 01d229bd9b4396958a28fbb1c378d19c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...