AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #1 Skrevet 9. april 2013 Hei ! Er en jente på 25 år som nettopp har gått inn i ett forhold med en flott gutt. Han er fantastisk på alle måter, men desverre så sliter vi litt seksuelt, Han har nemmelig ikke den største penisen ( har ikke målt den, men er vel rett under gjennom snittet) Så når vi har sex, er det veldig godt for han, men jeg har vanskelig får å nyte det fullt ut fordi jeg ikke kjenner han så godt,, Hvis dere skjønner. Det er litt frustrerende, så lurte på om dere hadde noen gode tips til stillinger hvor han f.eks kommer heelt inn, eller stillinger som gjør at han kommer bedre til å jeg vil kjenne det bedre, Har ikke hjerte til å si det til han,er redd han skal bli usikker og lei seg, gutters penis er jo ett sårt emne Det er finnes jo ett ordtak; det er ikke størrelsen som teller, det er hvordan man bruker den Og jeg lurte på om dere har noen tips?? :-) Anonym poster: 2557fb069f33939b507cffb0edd70830 Anonym poster: 2557fb069f33939b507cffb0edd70830 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #2 Skrevet 9. april 2013 Du liggende på magen eller hvis du har bena på skuldrene hans under misjonær. Anonym poster: 65d4949427c3ea0610c49c206fcec1ce 1
odapia00 Skrevet 9. april 2013 #3 Skrevet 9. april 2013 Du liggende på magen eller hvis du har bena på skuldrene hans under misjonær. Anonym poster: 65d4949427c3ea0610c49c206fcec1ce Takker for svar! Da prøver vi dette
Gjest Eurodice Skrevet 9. april 2013 #4 Skrevet 9. april 2013 (endret) Hei ! Er en jente på 25 år som nettopp har gått inn i ett forhold med en flott gutt. Han er fantastisk på alle måter, men desverre så sliter vi litt seksuelt, Han har nemmelig ikke den største penisen ( har ikke målt den, men er vel rett under gjennom snittet) Så når vi har sex, er det veldig godt for han, men jeg har vanskelig får å nyte det fullt ut fordi jeg ikke kjenner han så godt,, Hvis dere skjønner. Det er litt frustrerende, så lurte på om dere hadde noen gode tips til stillinger hvor han f.eks kommer heelt inn, eller stillinger som gjør at han kommer bedre til å jeg vil kjenne det bedre, Har ikke hjerte til å si det til han,er redd han skal bli usikker og lei seg, gutters penis er jo ett sårt emne Det er finnes jo ett ordtak; det er ikke størrelsen som teller, det er hvordan man bruker den Og jeg lurte på om dere har noen tips?? :-) Anonym poster: 2557fb069f33939b507cffb0edd70830 Anonym poster: 2557fb069f33939b507cffb0edd70830 Dette skriver du i en annen tråd: "Jeg har en kjæreste med kanskje litt under gjennomsnittlig penis Går kjempe fint det! Er jo ikke størrelsen som teller, nemmelig hvordan du bruker den ! Jeg er sammen med han pga sjarm, humor, iq, musikksmak og masse mer.. Størrelsen på penis er ikke noe problem." Dette er ikke i overensstemmelse med det du skriver i denne tråden. Hvordan vil du forklare det? Endret 9. april 2013 av Arabella
odapia00 Skrevet 9. april 2013 #5 Skrevet 9. april 2013 Dette skriver du i en annen tråd: "Jeg har en kjæreste med kanskje litt under gjennomsnittlig penis Går kjempe fint det! Er jo ikke størrelsen som teller, nemmelig hvordan du bruker den ! Jeg er sammen med han pga sjarm, humor, iq, musikksmak og masse mer.. Størrelsen på penis er ikke noe problem." Dette er ikke i overensstemmelse med det du skriver i denne tråden. Hvordan vil du forklare det? Det jeg mente var at penisen ikke er alt. Hvis du tenker på hva som er viktig i ett forhold. Ble kanskje litt teit å skrive det, men personlig er ikke størrelse det viktigste, men kjemi. I denne tråden lurte jeg på hva slags sex stillinger som vil hjelpe. Jeg er ikke en jente som ville dumpet han pga størrelsen som jg følte han i den andre innlegget mente, derfor svarte jeg det jeg svarte. Men er enig, ble fryktelig dumt det her, trodde det var anonymt å ville bare si til mannen at det er jenter som ikke dumper pga størrelse som meg, men ble litt surr. Vi har ett greit sex liv, trenger ikke større penis for min del, men etterlyste bare råd om stillinger som vil gjøre det trangere. Men greit, dreit meg ut der. 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #6 Skrevet 9. april 2013 Analsex er supert om han har litt liten penis Hvis dere er åpne for det Ellers synes jeg misjonæren med bena høyt opp,evt begge bena skrått over mannens skulder funker fint om penis er litt liten. Anonym poster: a6b08f521aa3ceca9c73d5c6307a8718 2
odapia00 Skrevet 9. april 2013 #7 Skrevet 9. april 2013 Analsex er supert om han har litt liten penis Hvis dere er åpne for det Ellers synes jeg misjonæren med bena høyt opp,evt begge bena skrått over mannens skulder funker fint om penis er litt liten. Anonym poster: a6b08f521aa3ceca9c73d5c6307a8718 Litt skeptisk på anal, men sjal ha det i tankene. Takk for svar!
Gjest Eurodice Skrevet 9. april 2013 #11 Skrevet 9. april 2013 Hvilken? "Joda, størrelsen teller faktisk..." på seksualitetsforumet.
Gjest Eurodice Skrevet 9. april 2013 #12 Skrevet 9. april 2013 Prøvd knipeøvlser? Det hjelper fint lite med knipeøvelser hvis penisen er bare 5-6 cm lang.
Niennas Skrevet 10. april 2013 #13 Skrevet 10. april 2013 Han kommer også dypere i deg hvis du har en pute e.l. under rompa
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #14 Skrevet 10. april 2013 Dette skriver du i en annen tråd: "Jeg har en kjæreste med kanskje litt under gjennomsnittlig penis Går kjempe fint det! Er jo ikke størrelsen som teller, nemmelig hvordan du bruker den ! Jeg er sammen med han pga sjarm, humor, iq, musikksmak og masse mer.. Størrelsen på penis er ikke noe problem." Dette er ikke i overensstemmelse med det du skriver i denne tråden. Hvordan vil du forklare det? Liker at du tar på deg rollen som forum-politi "hei hei hei! Dette var ikke det samme som du sa i den tråden for tre måneder siden! Anonym poster: e8e26bcb8843f21e7bd35a0137e53d88 4
Gjest Eurodice Skrevet 10. april 2013 #16 Skrevet 10. april 2013 (endret) Liker at du tar på deg rollen som forum-politi "hei hei hei! Dette var ikke det samme som du sa i den tråden for tre måneder siden! Anonym poster: e8e26bcb8843f21e7bd35a0137e53d88 For det første saumfarer jeg ikke andre tråder for å se hva brukere kan ha skrevet i disse for lenge siden, for det annet var denne brukerens innlegg skrevet omtrent samtidig i går kveld, kl. 19.02 i denne tråden og 19.11 i den andre. De var noe motstridende. Skal det da ikke være lov å stille spørsmål? Så beskyld meg ikke for å være "forumpoliti". Endret 10. april 2013 av Arabella 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå