Gå til innhold

Kan ikke fordra spanske øyer!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hva er det dere ser i disse enorme turistmaskinene?

Hvor er sjarmen, i forhold til f eks en gresk øy?

OK, at de har en lengre varmesesong på Kanariøyene, men at folk drar dit på sommeren, er over min forstand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært mye på Spenske øyer, men aldri om sommeren. Det jeg liker er klimaet, menneskene (fastboende) og livsstilen. Det er rent, maten er god og alt er topp. Men det gjelder å holde seg unna turistene.

Ellers er fastlandet også meget bra. Klimaet er ikke det samme, men menneskene er flotte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg skjønner ikke hva dere har imot turister, når dere er på ferie er dere jo turister selv??

jaja, uansett er jeg enig i at Spania er et vakkert land, flotte mennesker og vakker natur. jeg synes hellas er litt for "tørt" og ørkenaktig. mallorca er forresten en super-øy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg synes Kanariøyene er helt greit på vinteren. Men jeg forstår heller ikke poenget med å reise dit om sommeren. Det er jo mange fine plasser i Middelhavsområdet. Skjønner ikke at folk gidder den lange flyturen da, naturen er jo heller kjedelig også....

elin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke problemet!

Jeg nyter sommeren i Norge, og slik vi har det nå kunne jeg ikke tenkt meg syden!

Men når vinteren setter inn, koser jeg meg et par uker på Kanariøyene; det er tross alt ikke naturopplevelsene jeg søker (da overgår jo Norge tross alt det meste!), jeg reiser for å få varme i kroppen og for å ha 100% ferie! Det får jeg absolutt på de spanske øyene!

Klem12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...