Gå til innhold

Hvor kjenner dere luftsmerter?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Enkelt og greit. Hvor og hvordan føles luftsmerter hos dere?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det første jeg kjenner er jo at jeg blir oppblåst og rumlete i magen. Så kommer smertene på venstre side, rundt eggstokken. Og det er en stikkende utrolig vond smerte.

Går det enda lengre så går smertene i ryggen og rundt ribbeina. Da er det en mer pressende smerte som er forferdelig, da vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

Jeg er laktoseintolerant og hvis jeg har fått i meg laktose så blir smertene helt anderledes. Da gjør det bare grusomt vondt i hele magen, det flytter seg sakte men sikkert nedover. Da må jeg legge meg i fosterstilling og bare puste.

Anonym poster: d02dfd60afd4ab31daaeee5bb8d0cc5a

Skrevet

Det første jeg kjenner er jo at jeg blir oppblåst og rumlete i magen. Så kommer smertene på venstre side, rundt eggstokken. Og det er en stikkende utrolig vond smerte.

Går det enda lengre så går smertene i ryggen og rundt ribbeina. Da er det en mer pressende smerte som er forferdelig, da vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

Jeg er laktoseintolerant og hvis jeg har fått i meg laktose så blir smertene helt anderledes. Da gjør det bare grusomt vondt i hele magen, det flytter seg sakte men sikkert nedover. Da må jeg legge meg i fosterstilling og bare puste.

Høres kjent ut. Husker luftsmerter fra når jeg var barn som et press rett ved navlen, så har uroet meg endel for smerter ved ribbeina, i sidene, osv. Men med tanke på hvor mye jeg "lufter ut" kan jeg kanskje håpe på at det bare er gass.

AnonymBruker
Skrevet

De luftsmertene som setter seg rundt ribbeina hos meg er ikke så lette å få ut. Det bruker kroppen min lang tid på å "få luftet ut"

AnonymBruker
Skrevet

De luftsmertene som setter seg rundt ribbeina hos meg er ikke så lette å få ut. Det bruker kroppen min lang tid på å "få luftet ut"

Har også problemer med luftsmerter ved ribbeina, som oftest kommer det når jeg er stressa og har sovet dårlig. Det eneste som fungerer da er å ligge i fosterstilling til man får "luftet".

Anonym poster: 9da05e06635690127b5167fe507540e7

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri følt luftsmerter ved ribbeina? Kun i magen, under navlen.. Og da kan jeg klemme det rundt i tarmene slik at det kommer lettere ut :P

Anonym poster: 6a6f970a323d942a5964a0f51ad54625

• 9 måneder senere...
Skrevet

dytter denne jeg :)

Anonymous poster hash: 3a746...0f9
Skrevet

Hvis jeg tygger sukkerfri tyggegummi får jeg mye luftsmerter - i magen først, så ved ribbeina, også opp i den ene skulderen før deet gir seg. Grøss...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...