Gå til innhold

Angst for å kjøre bil?


esmer

Anbefalte innlegg

Pfft! Kvinnfolk... Jeg begynner ikke å skrike før fartsmåleren viser over 200km/t. Da skriker jeg av glede! :biggrin:

Sånn er det å være ekte mann! ;)

Anonym poster: d1cdd7baf3c601e2cab4611e90fb472b

Wathever :roll:

Anonym poster: d2d2d2e4a25bc974b77c2f4632ccbce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok lappen for ti år siden, og like etter ble en bil jeg var passasjer i, påkjørt fra siden (på siden der jeg satt, så den ble trykket helt inn mot bena mine, men jeg fikk heldigvis ingen skader). Har ikke kjørt siden da. Synes det er så skummelt, hvis noen andre (eller jeg selv) er uoppmerksomme et lite øyeblikk, kan det få fatale konsekvenser. Fordelene ved å kjøre bil synes jeg ikke veier opp for den store tragedien hvis jeg f.eks. Skulle komme til å kjøre på et barn. :-( mulig at dette er en slags angst, har ikke tenkt så mye på det.

Jeg kommer meg dit jeg vil med buss og tog og taxi.

Anonym poster: 54743fecb44c6cbcf57303bf9a634a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfft! Kvinnfolk... Jeg begynner ikke å skrike før fartsmåleren viser over 200km/t. Da skriker jeg av glede! :biggrin:

Sånn er det å være ekte mann! ;)

Anonym poster: d1cdd7baf3c601e2cab4611e90fb472b

Plutselig kommer det hoppende en elg ut i veien. Du har ikke sjans å stoppe og vil neppe skrike av glede. Tvert i mot vil du nok stoppe å skrike og bli skremmede stille. Så må andre plukke opp restene etter deg, elgen og den ødelagte bilen.

Ekte menn er trygge sjåfører som avpasser farten etter forholdene. De som elsker stor fart og liker å pushe fartsgrensene er umodne smågutter som burde holde seg like mye unna veiene som hysteriske damer med kjøreangst. Man er ikke alene på veien og vet faktisk aldri hva som venter rundt neste sving.

Anonym poster: 804fd9093e72db3b3c3439e4c6e69d82

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...