Kardinal Skrevet 9. april 2013 #1 Skrevet 9. april 2013 Kjøpte en brukt vogn som jeg nå har vasket ganske så grundig Så da tenkte eg å imprignere den. Har en allerede, men aner ikke om det går ann å bruke den? Det er en spray beregnet på Gore-Tex jakker, så det er jo en tekstil imprignering. Men kan den brukes på vogna mon tro? Kan ikke si jeg er så veldig gira på å kjøppe en nye og bruke flere hundrelapper til på en brukt vogn
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #2 Skrevet 9. april 2013 Vil tro du kan bruke den. Den typen impregnering de selger i babyutstyrsbutikker kan hvertfall brukes til langt mer enn bare vogner. Anonym poster: 70b6ce27aa1f2aed4b1d869a9b54073c
Gjest EryMax Skrevet 9. april 2013 #3 Skrevet 9. april 2013 Nikwax TX 10. Den kan brukes på de fleste stoffer, å så bruker man den i vaskemaskin framfor å spraye. Det beste er den man må ha i vaskemaskin, den gir best resultat.
Gjest Magdalene Skrevet 9. april 2013 #4 Skrevet 9. april 2013 Nikwax TX 10. Den kan brukes på de fleste stoffer, å så bruker man den i vaskemaskin framfor å spraye. Det beste er den man må ha i vaskemaskin, den gir best resultat. Skal hun putte hele barnevognen i vaskemaskinen da eller?
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #5 Skrevet 9. april 2013 Skal hun putte hele barnevognen i vaskemaskinen da eller? Ja, det blir vel det enkleste? Anonym poster: d2a3515f2609da02c8b4ed26da4b70fb
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #6 Skrevet 9. april 2013 Det er ikke mange vogner man kan ta av trekket på bagen altså. Anonym poster: bebdc53b6e550ad4e576d435069aecd8
Gjest EryMax Skrevet 9. april 2013 #7 Skrevet 9. april 2013 Så bruk spray da, men det blir ikke like bra. Simo og Emmaljunga har avtagbare trekk.
Gjest Badekar Skrevet 9. april 2013 #8 Skrevet 9. april 2013 Oioioi. Hormoner på gang eller folkens? Jeg fikk beskjed av selgeren på sports butikken at spray'en er best. Så hva som er sant eller usant er jammen ikke godt å si Hadde Nikwax ja, bare noe tex direct et-eller-annet Jeg har simo, og jeg får ikke til å ta av trekket på kalesjen min Står tilogmed i "vaskeanvisingen" at det trekket ikke kan vaskes... Men det har vi ikke lest
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #10 Skrevet 9. april 2013 Oioioi. Hormoner på gang eller folkens? Jeg fikk beskjed av selgeren på sports butikken at spray'en er best. Så hva som er sant eller usant er jammen ikke godt å si Hadde Nikwax ja, bare noe tex direct et-eller-annet Jeg har simo, og jeg får ikke til å ta av trekket på kalesjen min Står tilogmed i "vaskeanvisingen" at det trekket ikke kan vaskes... Men det har vi ikke lest Jeg har også Simo(og Emmaljunga). Tar av alt løst og vasker det på finvask 40 gr med Milo. Impregnerer etterpå. Da med Nikwax som vaskes inn(den syns jeg er mest effektiv for da blir resultatet jevnt). Kalesjen og forsåvidt også bagen, vasker jeg i badekaret med nylonvask(bruker svamp til å vaske over med). Skyller godt og lar tørke. Når den er tørr, sprayimpregnerer jeg med impregnering kjøpt på babyutstyrbutikk(den impregneringen kan brukes til mye annet enn barnevogn) Anonym poster: 70b6ce27aa1f2aed4b1d869a9b54073c
Norbertine Skrevet 9. april 2013 #11 Skrevet 9. april 2013 Tråden er ryddet for krenkelser/stygg språkbruk. Alice i Eventyrland, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå