Gå til innhold

Sex med en som sover

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På fredag var jeg og min mann på fest. Det ble en god del alkohol (spesielt mye på meg ;) ), og jeg sovnet idet hodet traff puten. Plutselig våkner jeg opp og kjenner at min mann er inni meg og i full gang. Jeg synes dette er utrolig opphissende og det ender opp med skikkelig god sex. Vi har vært sammen i over åtte år, er trygg på hverandre og kjenner hverandre godt.

Om lørdagen satt jeg og drakk litt vin med to venninner (som også er i forhold), og vi kom inn på sex. Jeg fortalte om hendelsen jeg og min mann hadde hatt om natten. De ble mildt sagt sjokkert og mente det var helt sykt. Snakket om at det nesten var voldtekt og at de hadde slått til mannen. Hun ene sa at hun nok hadde forlatt mannen om han hadde gjort noe så perverst. Jeg ble rimelig satt ut og byttet kjapt tema.

Så hva tenker dere om noe slikt? Hadde dere likt det? Er det jeg som er helt unormal som kan like noe slikt?

Anonym poster: c6f6b8b0c877710ee775ff12f590cf63

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Må få med at min mann først "lurte" seg inn i meg, og så kjørte hardere på for å vekke meg. Målet hans var altså ikke å fullbyrde et samleie mens jeg sov. Hadde jeg ikke våknet tror jeg han hadde avsluttet det hele.

Skrevet

Det hadde jo vært ganske uakseptabelt dersom dette var en fremmed mann du ikke kjente så godt. Men mannen din gjennom 8 år... Jeg vet ikke helt om det er å tråkke over en grense, det er så vanskelig å si. For ja, du sov jo, så du "godkjente" jo ikke akten, men samtidig likte du jo det så da er det vel ikke så mye å klage over, eller?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det der har skjedd meg også. ( d m sex), men jeg tror det er en ting man holder litt for seg selv ;)

Nettopp fordi folk faktisk kan bli dømt for mindre!

Jeg skjønner godt det skjer mellom par som er trygge sånn sett.

Anonym poster: e6ca75d60b1c3d9bb44609396b3ea328

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det er noe ille, men jeg er trygg på kjæresten min og jeg hadde ikke hatt noe i mot det. Jeg synes ikke det er voldtekt i denne situasjonen.

Man trenger vel ikke å si "ja, det er greit" til alt når man har vært sammen en god stund og er trygg på hverandre? For da kjenner man grensene til hverandre. Kjæresten min kan finne på å stå foran meg og dra fram penisen helt ut av det blå mens jeg sitter i sofaen og ser tv, og jeg suger han gledelig da.. Har også våknet midt på natta med at han har slikket meg. Jeg har også begynt å runke han for å få han til å våkne.

Par får selv finne ut hva de synes er akseptabelt eller ikke selv, og det er feil av dine venninner å si at det er sykt. Men da får du heller la være å dele deres sexliv om de reagerer sånn på det.

Anonym poster: ffe27f58aed7e4d05fd774f9384753bb

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Mye værre at du utleverer han for underholdnings skyld til venninner.

Anonym poster: cb97b051fd3dace12b6e9c3370e2e562

• Liker 8
Skrevet

Kjæresten min har også gjort dette med meg, og jeg synes det er like deilig hver gang. Sånt er jo helt greit så lenge man er trygg på hverandre. Litt vel dramatisk at hun ene hadde gått fra mannen sin om det hadde skjedd med henne :sjokkert:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde jo vært ganske uakseptabelt dersom dette var en fremmed mann du ikke kjente så godt. Men mannen din gjennom 8 år... Jeg vet ikke helt om det er å tråkke over en grense, det er så vanskelig å si. For ja, du sov jo, så du "godkjente" jo ikke akten, men samtidig likte du jo det så da er det vel ikke så mye å klage over, eller?

Jeg klager absolutt ikke ;) Bare lurte på om det er mange som synes at dette er helt sykt.

Og selvsagt hadde det vært helt uakseptabelt om det var en fremmed eller en jeg ikke var trygg på.

AnonymBruker
Skrevet

Mye værre at du utleverer han for underholdnings skyld til venninner.

Anonym poster: cb97b051fd3dace12b6e9c3370e2e562

Akkurat på det området er vi ganske så avslappet, så det er absolutt ikke et problem :)

Skrevet

Så hva tenker dere om noe slikt? Hadde dere likt det? Er det jeg som er helt unormal som kan like noe slikt?

Jeg hadde blitt rasende, og jeg tror noe sånt ville resultert i at forholdet tok slutt. Det er ikke greit at folk begynner å ha sex med meg uten at jeg har fått anledning til å samtykke først.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er du og mannen din som bestemmer om dette er i orden. Med tanke på at du ikke så noe problem idet, bør du ikke høre på venninnene dine. Mannen din kjenner deg bedre.

Anonym poster: 6a676509008d0e1ede446d16f8df5d61

• Liker 4
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg syns det der er noe man burde avtale om er greit før første gang.

Gjest Søgni
Skrevet

Synes ikke dette er sykt, så lenge det er snakk om mennesker som kjenner hverandres grenser og er trygge på hverandre. Det er like greit som at det for noen andre ville vært totalt overtramp. Vi er ulike.

Selv tror jeg ikke at jeg ville likt det, og i alle fall ikke uten at dette var noe vi på forhånd var enige om at var greit. Jeg synes ikke man kan sammenligne det med å ikke måtte eksplisitt si "ja, det er greit". Når man er våken, og i stand til å kommunisere, så signaliserer man gjennom mer enn rene ord om man vil ha sex eller ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rett og slett elsker at mannen min vekker meg på den måten.

Anonym poster: 87c5b7b31d6a08b346f81b22edbb709d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker når typen min vekker meg med sex. Deilig! Noen ganger rir jeg det deilige morgenbrødet hans for å vekke han og gi en god start på dagen. Han elsker det! At noen anser det for voldtekt etter mange år sammen er bare sykt. Hadde det vært en random eller et nytt forhold uten å ha prata om grensene, ja da skjønner jeg det. Men ærlig talt..

Anonym poster: e687fd06e025b653792c836aae91d7bb

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo faktisk voldtekt, dersom dere ikke har avtalt å ha sex. Voldtekt er å ha sex uten å vite om det er greit for den du har sex med. Han voldtok deg, og hvis du hadde anmeldt han så burde han blitt sperret inne.

Anonym poster: 335a7fed37c13ab9f070b7d99034d29e

• Liker 1
Skrevet

Har skjedd meg noen ganger, og har faktisk gjort det samme selv. :laugh:

Lurer på om vi hadde tullet med det tidligere på kvelden første gang det skjedde, antakeligvis fordi jeg var for sliten til å ha sex på kvelden. Da sa han noe slikt som ''får vente til sovner da'', og jeg sa ''ja ja, gjør det du''. Ble likevel litt overrasket, men ikke sur.

Skjønner dog at noen kan reagere på det, men synes det er litt drøyt å skulle forlate mannen i hvert fall... Det er jo tydelig at det er mange som ikke ser hva som er galt med det, og mange som liker det - så det er kanskje korttenkt å ikke avklare hvorvidt det er greit eller ikke på forhånd, men ikke vondt ment.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å bli vekket med sex, men kjæresten min spooner meg gjerne, kysser meg o.l. og legger penis inntil vagina (ingen penetrering), og det holder for å vekke meg. På den måten "spør" han om jeg har lyst. Om jeg hadde våknet med han "inni" meg ville jeg ansett det som voldtekt. Vi har vært sammen i 8,5 år. Han ville også ansett det som voldtekt, og det har vært saker i media der ektepar har vært i retten der mannen har blitt anmeldt for voldtekt fordi han har begynt samleie mens kvinnen sover.

Anonym poster: f67ed59371cb6234098f68540fdccdf6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å bli vekket med sex, men kjæresten min spooner meg gjerne, kysser meg o.l. og legger penis inntil vagina (ingen penetrering), og det holder for å vekke meg. På den måten "spør" han om jeg har lyst. Om jeg hadde våknet med han "inni" meg ville jeg ansett det som voldtekt. Vi har vært sammen i 8,5 år. Han ville også ansett det som voldtekt, og det har vært saker i media der ektepar har vært i retten der mannen har blitt anmeldt for voldtekt fordi han har begynt samleie mens kvinnen sover.

Anonym poster: f67ed59371cb6234098f68540fdccdf6

Da gjør man det slutt :)

Anonym poster: 335a7fed37c13ab9f070b7d99034d29e

Skrevet

Etter min mening kommer det veldig an på forholdet.

Jeg stoler utrolig mye på kjæresten, og kunne lagt livet mitt i hans hender. Jeg ville ikke hatt noe imot om han hadde sex med meg mens jeg sov. Samtidig ville jeg mislikt det hvis jeg var skikkelig full, hvis vi hadde kranglet eller hvis jeg dårlig. Hadde en jeg hadde stolt mindre på gjort det, ville jeg regnet det som overgrep. Alt ettersom.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...