super-ida Skrevet 12. april 2013 #41 Skrevet 12. april 2013 Det er en plass i Rogaland. Ligger en liten time utenfor Haugesund, og ca 2,5 timer fra Stavanger. Det heter Nesheimstunet. Hvis dere søker opp nesheimstunet på facebook, så ser dere MANGE fine bilder av lokalet. Her er ett av et vinterpyntet bryllup. Vi skal ha mye mer farger enn dette. Det var jo intet mindre enn driiitlekkert.... Synd det lå så langt unna østlandet heheh
Mrs C85 Skrevet 13. april 2013 #42 Skrevet 13. april 2013 Vi giftet oss i sept. Og valgte å ta med høstfarger. Grunnfargene var brunt, oransje og gull. Med innslag av grønt, rødt/rosa.
SmartCookie Skrevet 14. april 2013 #43 Skrevet 14. april 2013 Jeg syns det kan være kjempegøy med tema, og det er gjerne det som gjør at et bryllup virkelig skiller seg ut. Da mener jeg ikke hvilke farger man velger, men at man har lagt inn noen personlige detaljer så det ikke blir et anonymt standardbryllup som hvem som helst kunne tredd inn i. I England er det nærmest uhørt å ikke ha et tema, men der inviteres man gjerne oftere i bryllup fordi bryllupene er større og inneholder venninnene til nabokjerringa osv. Synes forsåvidt engelskmennene tematiserer litt i overkant mye, om Paris er tema fordi man forlovet seg der så MÅ man ikke ha Eiffeltårnet klistret på alt fra servietter til kakepynt. Tommel opp for de som gjør noe personlig ut av bryllupet! 1
Gjest Roze Skrevet 14. april 2013 #44 Skrevet 14. april 2013 Nå har vi ikke giftet oss ennå, faktisk er vi ikke en gang forlovet, men jeg vet (etter hinting og en ring som har forsvunnet) at et frieri vil komme ganske snart. Jeg har jobbet som stylist og er naturlig nok opptatt av alt fra borddekking til dekor, så min kjære har fått høre mer enn litt om mine tanker rundt et eventuelt bryllup, temaer og farger de siste tre årene. For vår del tror jeg valget kommer til å falle på film --- vi er begge over gjennomsnittet opptatt av det (han jobbet som filmanmelder ved siden av studiene, jeg studerte ett år filmvitenskap) og jeg synes det er ekstra morsomt at vår første date (da vi møttes for første gang sammen med venner) var i nettopp en kinosal. Synes det er et greit tema med tanke på farger og stilsammensetninger, jeg kan eksperimentere i vei, og det er rom for å pøse på med litt glam uten at det virker for jålete. 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #45 Skrevet 14. april 2013 Vi hadde ikke noe tema, det ble til litt etter hvert. Det ble blå, oransje og sølv, men det var mest tilfeldig. Gikk amok på plantasjen dagen før bryllupet og kjøpte en haug buketter med roser og noen eføy-planter som vi pyntet bordene med. Billig og helt nydelig. Temaet for bryllupet var at vi skulle gifte oss Anonym poster: 1a2dfde52271d7180cf5d45ca7f6490a
Amanda C. Skrevet 15. april 2013 #46 Skrevet 15. april 2013 (endret) må bare høre her jeg! Jeg skal gifte meg i slutten av september, betyr det at jeg " må" ha høstfarger i bryllupet mitt? (forventes kanskje?) Jeg elsker rosa og mintblå/grønn og vil egentlig ha det som rød tråd Endret 15. april 2013 av Amanda C.
Aziza Skrevet 15. april 2013 #47 Skrevet 15. april 2013 må bare høre her jeg! Jeg skal gifte meg i slutten av september, betyr det at jeg " må" ha høstfarger i bryllupet mitt? (forventes kanskje?) Jeg elsker rosa og mintblå/grønn og vil egentlig ha det som rød tråd Synes ikke du må ha noe! Velg det dere har lyst på, det som passer dere som par best. 1
CathFoto Skrevet 15. april 2013 #48 Skrevet 15. april 2013 må bare høre her jeg! Jeg skal gifte meg i slutten av september, betyr det at jeg " må" ha høstfarger i bryllupet mitt? (forventes kanskje?) Jeg elsker rosa og mintblå/grønn og vil egentlig ha det som rød tråd Vi har bryllup i slutten av september og vi har valgt grått og gult, mitt svar er med andre ord nei, det trenger dere ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #49 Skrevet 20. april 2013 Jeg elsker orkideer!Så det blir temaet vårt Vil gå litt i rosa/lilla og hvitt vil jeg tro Anonym poster: db10efe23c68df85582629211513bfcd 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #50 Skrevet 23. april 2013 her blir jeg vel hetene skogens dronning eller slik,når vi er ferdig med feiringen. haha. vi skal ha tema i villmark og friluftliv. Selve bryllupet finner plass på toppen av ett fjell, feiringen blir i hagen hvor alle skal kle seg etter vær og vind. det vil i praksiss si at det vil bli bekledning som fjellstøvler og turklær. Tema i dekorasjon på bordene ser jeg for meg som kongler, hvor jeg på ett vis skal få festet navnene på hver gjest på en litt stilig og fin måte. Rundt på brodene blir det oppsatser med villmarkstema, med levende lys og farger inspirert av naturen. som mat blir det helgrillet gris, og vi kommer til å ha en lavvo hvor folk kan hvile seg om de føler behov for det Anonym poster: 53cb6f52e5dd24a608fa8a0187eef404
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå