Gå til innhold

Dårlig one night stand

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

lå tilfeldigvis med en jeg har rota med en god stund nå. Men når jeg skulle gå så jeg noen blodflekker i senga hans! Jeg har ikke mensen men det gikk ganske hardt for se... Er så flau vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg..

Skjedd noe lignende med dere? Tror dere han synes jeg er herslig nå?

Anonym poster: 67efcac51d15683f6340c2eb50a432e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror han ler og tenker "fy faen det gikk litt hardt for seg"...

Gjest Inggolf
Skrevet

Nei, det har aldri skjedd meg som jeg kommer på, men jeg har lest "ca 10 000" lignene tråder her inne, så

jeg tørr påstå at det ikke er så langt fra normalen..

Skrevet

Dessuten... Hvis det var en ONS så skal du vel ikke gifte deg med han? Eller er du keen..??

AnonymBruker
Skrevet

Dessuten... Hvis det var en ONS så skal du vel ikke gifte deg med han? Eller er du keen..??

Vet ikke hva jeg vil.. men kunne godt tenkt meg en runde til :P

Skrevet

Slapp av ;) Skjedde det samme med meg en gang, no biggie! Noen gang går det litt hardt for seg!

Skrevet

dette har skjedd med et par jenter jeg har hatt med hjem fra byen. kan si så mye at jeg har aldri tatt med noen av de hjem igjen. blod i senga er så ekkelt at jeg har nesten ikke ord.

Gjest Inggolf
Skrevet

men hvorfor skrev du "dårlig ons" i overskriften?

er ikke det litt misvisende da?

spesielt om du vil ha en runde til..

dette har skjedd med et par jenter jeg har hatt med hjem fra byen. kan si så mye at jeg har aldri tatt med noen av de hjem igjen. blod i senga er så ekkelt at jeg har nesten ikke ord.

hvorfor det? det kommer jo av rifter (såsant det ikke er mensen, og det er det vel sjeldent) så det blir jo som at du skal blø fra hodet eller noe.. eller fra... kneet? :vetikke:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du får si han var så stor at du fikk noen rifter. Så blir han nok fornøyd med seg selv ;)

Anonym poster: 87c6d1f6812f31b8752eaaccdf6bcd2c

Skrevet

Det er ikke så unormalt det der, TS. Det kan komme av rifter, eller det kan være han var litt stor, sånn at han bunnet i deg? Uansett, hvis han synes det er en deal breaker, er han for pingle til å spare på uansett. Sånn som han her:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Føler vel bare at jeg dreit meg totalt!

hvorfor det? det kommer jo av rifter (såsant det ikke er mensen, og det er det vel sjeldent) så det blir jo som at du skal blø fra hodet eller noe.. eller fra... kneet? :vetikke:

AnonymBruker
Skrevet

Skjedde noe feil her :P

Føler jeg dreit meg totalt!!

Skrevet

Hhe :-)

AnonymBruker
Skrevet

Skjedde noe feil her :P

Føler jeg dreit meg totalt!!

Hadde du gjort det, hadde det vært hundre ganger verre!

• Liker 1
Skrevet

fordi blod er et helvete å få ut av sengetøyet, madrass, dyne etc. tar ikke sjansen på å gi blødere flere sjanser. nok av kvinner der ute som ikke blør ut hele senga...

Skrevet

fordi blod er et helvete å få ut av sengetøyet, madrass, dyne etc. tar ikke sjansen på å gi blødere flere sjanser. nok av kvinner der ute som ikke blør ut hele senga...

Nå tror jeg ikke hun mente at hun hadde fått totalt mensen! Det er ikke helt slik det fungerer! Heller noen små rifter som nevnt tidlugere! Du er virkelig ikke noe å samle på!

Skrevet

Noe sier meg at du er jomfru...

Gjest Inggolf
Skrevet

Hadde du gjort det, hadde det vært hundre ganger verre!

heheh, ja det kan man trygt si! :daane:

Det kan vel ikke være snakk om såååå veldig store mengder med blod at jeg kan tro på at det kan være et problem..

AnonymBruker
Skrevet

Noe sier meg at du er jomfru...

Eventuelt bare har silkemyk sex med sin lille penis som ikke gjør noe skade ;)

Anonym poster: defafcce717b3510d529cd3c0b4be77d

• Liker 1
Skrevet

Finne deg en dame i overgangsalderen da? Eller de kan jo rifte de og. Er nok en sjanse du må ta! Lev farlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...