Gjest Sara Skrevet 8. april 2013 #1 Skrevet 8. april 2013 Jeg har så lenge jeg kan huske sett gravid ut når jeg ikke holder inn magen. Jeg har helt vanlige (kanskje litt til overs i perioder) lår, helt vanlige armer, pupper og alt annet enn mage. BMI-en min ligger på normalvektig, og jeg veier rundt 57 kilo og er 1.61 høy. Jeg har holdt inn magen hver eneste dag siden barneskolen, og gjør det også når ingen ser meg, med noen unntak. Når jeg ikke holder inn magen ser jeg rett og slett gravid ut. Jeg får en hard og stor mage. Jeg har ingen valker heller. I perioder har jeg trent veldig mye samt gått på diett, og vært nede i 53-54 kilo, men fortsatt hatt magen. Vekten min fordeles veldig jevnt ellers. Er det noen som har det samme problemet eller vet hva dette kan være? Jeg tror faktisk at jeg aldri kommer til å få relativt flat mage når jeg ikke holder den inn veldig...
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #2 Skrevet 8. april 2013 Er i samme situasjon som deg, bare at målene mine er 168 cm og 55 kg. Har vært nede i 50 kg, vært beinete og med små pupper, men fortsatt hatt magen. Anonym poster: 4c82bc44e39a5e9fa17300b0651e6567
Gjest TS_Sara Skrevet 8. april 2013 #3 Skrevet 8. april 2013 Er i samme situasjon som deg, bare at målene mine er 168 cm og 55 kg. Har vært nede i 50 kg, vært beinete og med små pupper, men fortsatt hatt magen. Anonym poster: 4c82bc44e39a5e9fa17300b0651e6567 Har du prøvd forskjellige dietter du også? Flere spør meg om jeg ikke kan ha en matintoleranse, men jeg har ingen plager... TS
Djungelvrål Skrevet 8. april 2013 #4 Skrevet 8. april 2013 Jeg har også litt samme problemet. Men når jeg trener magen mye og spiser mindre sukker og mel så blir den flatere.....
MockingJay Skrevet 8. april 2013 #6 Skrevet 8. april 2013 (endret) Kan hende det er noe med tarmen som gjør deg oppblåst. Du kan jo prøve sånne reseptfrie piller på apoteket som er mot det? Jeg ser alltid gravid ut når jeg er oppblåst Magen er knall hard og rund. Endret 8. april 2013 av MockingJay
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå