Gå til innhold

En Ny Dag


Asteroida

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjapt om meg:

32 år, samboer med verdens herligste mann <3

flyttet til hallingdal i fjorhøst.

jobber med barn og studerer ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandager er alltid litt sånn at jeg egentlig skulle ønske jeg hadde fri. Helgen var helt skjønn.. god mat, godt selskap og fantastisk vær.

lørdag kjøpte jeg meg ski. skulle tro at jeg var god på å vandre på disse plankene, men nå er det sånn at familien min var aldri sånn veldig glad i vinter og ski. Da det også var heller snøfattige vintere da jeg var liten så har det blitt minimalt med det. Nå har jeg altså bestemt meg for at jeg skal lære å gå på ski.. bortover... sånn for turen skyld. trenger ikke å gå fort. Tok den første turen min på de nye skiene og det gikk i grunn bra. jeg skjønner fortsatt ikke helt åssen jeg gjør det, men min alltid så tollmodige mann var en flink instruktør. han t.o.m dro meg siste meterene bort til bilen, (kanskje litt barnslig av meg men jeg var sliten og det var i grunn veldig gøy å bli dratt). må ut og gå snart så jeg ikke glemmer det lille jeg fikk til...

I dag derimot, tar jeg det litt rolig. er jo ikke nødvendig å "over do it" sånn med èn gang..

det ble fiskepudding i hvit saus med reker til middag.. masse brokkoli, klarte ikke å spise opp alle de så får lage en salat med de til matpakke i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...