Gjest Gjest Skrevet 8. april 2013 #1 Skrevet 8. april 2013 Jeg har mye stikking i magen, og er trykkøm til en viss grad. Virker som det er musklene det er vondt når jeg trykker på de, og ikke noe indre organer. Har og endel luft, og periodevis sure oppstøt og brennende følelse rundt ribbena. Sistnevnte har vært borte nå i over en måned. Normal avføring, endel luft, men ingen direkte smerter, det er bare irriterende. Spiser stort sett det samme som jeg har gjort i flere år. Vegetar, glutenfritt, ingen melk, ingen kunstige tilsetningstoffer osv. Mer eller mindre sunt, selv om det går en en pose chips og en sjokoladeplate dann og vann. Er overvektig, noe jeg har vært siden jeg var barn. Har PCO, og skoliose, men aner ikke om dette er relevant. Graviditet og hormonprevensjon ikke et tema. Mistenker selv muskelsmerter pga at jeg er kraftig lut, og dermed "klemmer" musklene sammen på en måte de ikke er designet for, men jeg er langt fra sikker. Noen forslag på hvordan jeg kan fikse dette? Det er ikke såpass ubehagelig at det er noe jeg kommer til å oppsøke lege for med det første, men det begynner irritere meg litt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå