sukkerpia Skrevet 8. april 2013 #1 Skrevet 8. april 2013 Noen som vet av en plass i sverige der de har hvite strender og er godt og varmt om sommeren? :-) Eller rett og slett en annen plass å reise til som er barnevennlig? :-)
HedvigR Skrevet 8. april 2013 #3 Skrevet 8. april 2013 Öland har fine strender og er nesten litt sydenaktig om sommeren. Var der ofte som barn, og det er noen av mine beste ferieminner!
Gjest Elissima Skrevet 8. april 2013 #4 Skrevet 8. april 2013 Tylösand i Halmstad er veldig fint! Og Gotland/Öland. Hvis du har sett Böda camping på Tvnorge så ser du at det er veldig fin strand der.
Gjest idakaroline Skrevet 8. april 2013 #5 Skrevet 8. april 2013 Har vært på Öland en gang før, og der var det kjempe fint! Ellers så er Falkenberg bra. Har vært i Falkenberg mange ganger. Veldig fint der og ikke minst barnevennelig.
caroprins Skrevet 9. april 2013 #6 Skrevet 9. april 2013 Det gikk en serie på tv om en svensk campingplass. Nå husker jeg ikke hva den plassen het men så i alle fall at det var en familievennlig camping,stor og med fin strand
Gjest Elissima Skrevet 9. april 2013 #7 Skrevet 9. april 2013 Det gikk en serie på tv om en svensk campingplass. Nå husker jeg ikke hva den plassen het men så i alle fall at det var en familievennlig camping,stor og med fin strand Se mitt svar over, det er Böda Camping på Öland
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #8 Skrevet 9. april 2013 Noen som vet av en plass i sverige der de har hvite strender og er godt og varmt om sommeren? :-) Eller rett og slett en annen plass å reise til som er barnevennlig? :-) Mange fine tips her! Utrolig mange fine steder i Sverige. Men hun vil ha et sted som i tillegg er sitat: godt og varmt om sommeren. I Sverige som i Norge kan vel sommeren i sydlige deler av landet variere mellom 30 grader og sol fra skyfri himmel, til plaskregn i flere uker med temperaturer godt under 20. Vil man ha garantert godt og varmt om sommeren og bare har noen ferieuker, er det ikke trygt med Sverige, Norge, Danmark. Jeg husker med skrekk&gru ferieturer med mine foreldre for mange somre siden: 2 uker ved Kristiansand = 2 uker med regn. 1 dag med strand/bading. Jeg husker det var fin strand, men hva hjalp det siden den omtrent ikke kunne brukes. Resten var yatzy, kortspill, sure unger og gretne foreldre. 3 uker i sommerhus Danmark. Enten var det for sterk vind, eller regn. Eller begge deler. ikke hele tiden, men altfor ofte. Anonym poster: ecf9ead2c025ba5f2d8d595c3f22b1bd
Gjest Funky Punk Skrevet 9. april 2013 #9 Skrevet 9. april 2013 Enig med forslagene her. Öland og Gotland er fantastiske steder. Halmstad er også kjempefint. Har tilbragt myyye tid der (har familie der) og storkost meg.
caroprins Skrevet 10. april 2013 #10 Skrevet 10. april 2013 Se mitt svar over, det er Böda Camping på Öland Ok. Så ikke det tidligere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå