Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ifølge Heidi Øksendal og en produkttest hun har gjort, selger blush.no falske MAC-produkter. Ikke bare er dette ulovlig, det kan også være direkte helseskadelig. Når ett merke de selger er falskt, er jo sjansen for at andre også er det stor.

Noen andre som har lignende erfaringer? ..og ikke nødvendigvis bare fra blush.no.

Har hørt att blush selger falske produkter. men er ikke sikkert det er sant. har du fått det bekrefta?

Endret av sml92
Skrevet (endret)

.

Endret av sml92
Skrevet

Hva skjedde med denne saken egentlig?

Anonym poster: 478eb6bca425471a88bbd4ebe9367648

Bloggeren måtte trekke tilbake anklagene.

• Liker 1
Gjest Armule
Skrevet

Har hørt att blush selger falske produkter. men er ikke sikkert det er sant. har du fått det bekrefta?

Nei, det har jeg ikke. Har ikke gått inn for det, heller.

Gjest Tidssone
Skrevet

Bloggeren måtte trekke tilbake anklagene.

Fordi de var uriktige eller fordi Blush sin advokat sa det?

Skrevet

For å kunne paralellimportere må vare kjøpes i eu og fra en selger som er godkjent av produsenten. At det blandes inn falske produkter fra tid til annen er noe du vil oppdage i både butikk og nettbutikk. Både hos paralellimport og hos merket selv. Dette har med asiatisk kopimafia å gjøre. De betaler transportører og bytter om varer på havner osv. Hvem som får de falske varene er tilfeldig.

• Liker 1
Gjest Swarovski
Skrevet

Fordi de var uriktige eller fordi Blush sin advokat sa det?

Fordi blush sin advokat sa det. Man har fremdeles ikke fått bekreftelse fra MAC om produktet er falsk eller ikke.

Gjest Tidssone
Skrevet

Fordi blush sin advokat sa det. Man har fremdeles ikke fått bekreftelse fra MAC om produktet er falsk eller ikke.

Jeg vil veldig gjerne høre hva *cat* har hørt om saken.

Det er jo lenge siden bloggeren skrev på siden sin om trøbbel med Blush sin advokat.

Jeg synes MAC bruker ekstremt lang tid på å svare på forespørselen.

• Liker 1
Gjest Swarovski
Skrevet

Jeg vil veldig gjerne høre hva *cat* har hørt om saken.

Det er jo lenge siden bloggeren skrev på siden sin om trøbbel med Blush sin advokat.

Jeg synes MAC bruker ekstremt lang tid på å svare på forespørselen.

Jeg vet ikke om *cat* har noen spesiell inside informasjon.

Men det står i hvert fall ikke noe mer i tråden som omhandler dette inne på Heidi Øksendal forumet. (Det eneste nye der handler om oppakkingsvideoen til Hilde Christina, som kjøpte akkurat det samme produktet. Så kan du jo avgjøre selv om du synes det er shimmer i en bronzer som skal være helt matt.)

Og ja, det er gått over en måned. Lang tid for utålmodige folk (som meg) som gjerne vil ha svar på sekundet. Men som folk har vært inne på, det skal nok gjøres litt mer enn å kikke på to produkter før man kan avgjøre at det er falskt og gå til sak mot blush.

• Liker 1
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Synes det har gått veldig lang tid nå uten noe ny oppdatering...

Anonymous poster hash: 49733...9c2
Skrevet

Jeg vet ikke om *cat* har noen spesiell inside informasjon.

Men det står i hvert fall ikke noe mer i tråden som omhandler dette inne på Heidi Øksendal forumet. (Det eneste nye der handler om oppakkingsvideoen til Hilde Christina, som kjøpte akkurat det samme produktet. Så kan du jo avgjøre selv om du synes det er shimmer i en bronzer som skal være helt matt.)

Og ja, det er gått over en måned. Lang tid for utålmodige folk (som meg) som gjerne vil ha svar på sekundet. Men som folk har vært inne på, det skal nok gjøres litt mer enn å kikke på to produkter før man kan avgjøre at det er falskt og gå til sak mot blush.

Ja jeg har spesiell inside informasjon.

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg har spesiell inside informasjon.

Fordi utsagnene ikke var sanne?

Anonymous poster hash: 5fa04...84d

AnonymBruker
Skrevet

Synes det veldig rart ingenting nytt er kommet. Hun påstod hun sendte den til MAC for testing.

Kanskje hun tok feil og ikke kan innrømme det?

Ikke vet jeg.. :vetikke:

Anonymous poster hash: 49733...9c2
  • Liker 1
Gjest Armule
Skrevet

Det har jo kommet et nytt innlegg med bare bilder, og et ekstra produkt fra blivakker. Det tar nok tid.

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mottokk nettopp falske produkter fra Blush.no, og venter på mail ang. angreretten. Ikke kjøp noe derifra, sier jeg bare! :)

hvordan merket du det?

Jeg ser de har et lite utvalg av chanel nå, og ble litt fristet...

Anonymous poster hash: e7ee8...d1d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har handlet mye på Blush, da jeg ikke er tålmodig nok til å vente på utenlandske nettsider skal sende varene, og liker at de kommer raskt, og har aldri fått falske produkter. Kanskje jeg bare har vært heldig. Skal i hvertfall sjekke nøye hver gang jeg bestiller derfra i fremtiden, men har sjekket alle produktene jeg har med kode, og de er ekte, og ikke gått ut på dato.

Anonymous poster hash: 9a86b...a44
  • Liker 1
Skrevet

Skal i hvertfall sjekke nøye hver gang jeg bestiller derfra i fremtiden, men har sjekket alle produktene jeg har med kode, og de er ekte, og ikke gått ut på dato.

Nå er vel koden det enkleste man kan kopiere om man skal lage falske produkter...

AnonymBruker
Skrevet

Siste gangen jeg bestillte fra Blush så fikk jeg kur som var så tynnet ut at jeg kunne bare kaste den. Aldri mer Blush på meg, handler heller på salongen selv om det er dyrt men jeg blir ihvertfall ikke lurt.

Anonymous poster hash: 1a120...3a0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg handler mye på blush og har aldri fått dårlige produkter.

Anonymous poster hash: 5fa04...84d
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri bestilt noe fra Blush.no, jeg er generelt skeptisk til norske nettsider som selger kosmetikk. Som f.eks Blivakker.no. Da jeg vet at feks Redken produktene deres er falske, da "Redken-mannen" selv har sagt at han ikke en gang visste at de selger produkter der, og at produktene deres KUN selges i frisørsalonger.

Sikkert ikke det eneste de selger der som er falskt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...