Gå til innhold

Syns du jeg høres feit ut? :(

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir alltid sett på som en stor jente ... men er jeg det?

Jeg er 177 høy og veier 77 kg.

Jeg bruker 75C i BH-str. og har den alltid på det innerste hakket.

Jeg har veldig smal midje og har absolutt ingen vakler. Er stram i kroppen.

Har veldig brede hofter som medfører at jeg får stor sprettrompe. Har slanke ben. Bruker str.39 i sko.

Jeg føler jeg har mindre overkropp enn underkropp, men det kommer nok av mine brede hofter og store rompe. Hoftene er like brede, eller litt bredere enn skuldrene mine.

Likevel blir jeg sett på som en stor kvinne ... jeg er ikke spebygd, jeg er normalbygd (tenker på skjellettet).

Bruker vanligvis M i overkroppen, men L eller XL i underkroppen pga hofte, rompe.

SYNS DU JEG HØRES STOR UT? :(

Anonym poster: 6e8df35ee49b7172609f73b695a572ba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du høres ikke stor ut i hele tatt. Høres fin ut spør du meg :)

Anonym poster: 01dbedc70de75a025f4c01f92e9510ff

• Liker 2
Gjest Allergikeren
Skrevet

Nei, det syns jeg ikke. Men kan høyden din ha noe med det å gjøre? Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men jeg kunne sagt at du er større enn meg, selv om jeg har mer vekt i forhold til høyde. Jeg hadde da ikke ment at du er feitere enn meg, men generelt større. Jeg har bekjente som er ca på samme høyde, og i selskap med dem kan jeg føle meg lita innimellom. ("Nei, jeg er ikke lillesøsteren hennes, jeg er eldst, og ikke er vi søstre heller ...")

Men litt off-topic

Skrevet

Synes ikke du høres stor ut nei.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 177 cm og veier 60kg. Jeg anser meg som helt normal. Jeg er har vel også normalt skjelett, og tror ikke jeg kunne vært 17 kg tyngre uten å kanskje se litt *kremt*, overvektig ut :/

Men man kan jo ikke vite uten at har sett en person :)

Anonym poster: f13c88fcfebe3778e21d9d409fc82285

Gjest Allergikeren
Skrevet

Oi, trykket litt for tidlig. Men angående BH-størrelsen din: Den skal sitte stramt på det _ytterste_ hakket når du kjøper den. Stroppen rundt bysten skal bære ca 80% av vekten. Det åpnet seg en ny BH-verden for meg da jeg oppdaget dette for noen år siden. ;) Så kanskje du bør prøve 70D i stedet? 70D er like stor i skålen/cupen som 75C, men det er mindre omkrets rundt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 177 cm og veier 60kg. Jeg anser meg som helt normal. Jeg er har vel også normalt skjelett, og tror ikke jeg kunne vært 17 kg tyngre uten å kanskje se litt *kremt*, overvektig ut :/

Nettopp. Jeg er 177 og veier hele 100 kg. Jeg er definitivt overvektig men ingen gjetter at jeg veier så mye. Hadde jeg veid 77 kg hadde jeg vært slank og meget fornøyd med vekta.

Men så er vekt og størrelse veldig vanskelig å diskutere da folk bærer vekt forskjellig og har forskjellig grad av muskelmasse. Skjellettet er vel like tungt på alle men noen har bredere ramme (skuldre, hofter, store hender og føtter) enn andre og kan dermed bære mer vekt uten å se feit ut. I tillegg kommer øyet som ser. Det en person ser som normalvektig kan andre se som både for tynt og for tjukt.

Anonym poster: 157265b831c4935791c7cd0b27f8d108

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nettopp. Jeg er 177 og veier hele 100 kg. Jeg er definitivt overvektig men ingen gjetter at jeg veier så mye. Hadde jeg veid 77 kg hadde jeg vært slank og meget fornøyd med vekta.

Men så er vekt og størrelse veldig vanskelig å diskutere da folk bærer vekt forskjellig og har forskjellig grad av muskelmasse. Skjellettet er vel like tungt på alle men noen har bredere ramme (skuldre, hofter, store hender og føtter) enn andre og kan dermed bære mer vekt uten å se feit ut. I tillegg kommer øyet som ser. Det en person ser som normalvektig kan andre se som både for tynt og for tjukt.

Synes ikke du høres tjukk ut i det hele tatt jeg,såppas former og vekt bør en kvinne ha etter min mening :)

Gjest Teemo
Skrevet

Høres helt greit ut og etter å ha googla etter samme høyde og vekt så ser det helt greit ut også.

Gjest Blubberella
Skrevet (endret)

Whopsi. Feil :)

Endret av Ylvina
Skrevet

Skulle ønske jeg hadde de måla, så nei du er ikke tykk

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke du høres tjukk ut i det hele tatt jeg,såppas former og vekt bør en kvinne ha etter min mening :)

Så jeg er ikke "kvinne nok" fordi jeg bare veier 60 kg?

• Liker 2
Skrevet

Deilig og bootylicious!

beyonce_bootylicious.gif

Skrevet

Syntes absolutt ikke du høres tykk ut i det hele tatt! Du kan føle deg litt større på grunn av høyden din, det gjør jeg også til tider. Men tykk er du langt ifra! :)

AnonymBruker
Skrevet

http://www.mybodygal...oto=Large&new=1

Slik ser andre med din høyde og vekt ut. Som du ser variere det veldig hvordan man bærer kiloene så å mene noe om deg kun basert på tall funker ikke.

Shit! Jeg fant fram til bilder av jenter med samme høyde og vekt som meg, og skal si det dukket opp ymse kroppsfasonger! Fikk virkelig et nytt syn på min egen kropp

Anonym poster: bc47c7944c3df75cafba9c09dd1a33fc

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Har veldig brede hofter som medfører at jeg får stor sprettrompe. Har slanke ben. Bruker str.39 i sko.

Jeg føler jeg har mindre overkropp enn underkropp, men det kommer nok av mine brede hofter og store rompe. Hoftene er like brede, eller litt bredere enn skuldrene mine.

Likevel blir jeg sett på som en stor kvinne ... jeg er ikke spebygd, jeg er normalbygd (tenker på skjellettet).

Bruker vanligvis M i overkroppen, men L eller XL i underkroppen pga hofte, rompe.

Då har du for stor omkrins på BH din.

Men du høyres flott ut!

AnonymBruker
Skrevet

DU HØRES SLANK UT

Anonym poster: 7b30427bdf529b61f4e4020c89d94e44

AnonymBruker
Skrevet

Så jeg er ikke "kvinne nok" fordi jeg bare veier 60 kg?

Det var vel ikke det som ble sagt. Vedkommende sa at h*n syntes (altså en subjektiv mening) at damer skal ha ekstra polstring på kroppen. Det betyr ikke hele verden mener det samme, så du kan trygt regne med at det finnes mange som både synes du er evig nok kvinne og til og med noen som synes du er for mye av det gode. KåGe i et nøtteskall.

Gjest Blubberella
Skrevet

Litt variasjon her også (ca samme størrelse som deg), men veldig normal kroppsstørrelse :)

http://www.mybodygallery.com/search.html?height=5+10&weight=130&pant=any&shirt=any&zphoto=Large&new=1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...