Sukkerklumpen! Skrevet 8. april 2013 #1 Skrevet 8. april 2013 I det siste har jeg hatt sex med en ny pulevenn.. Og jeg har aldri følt så lite nytelse noen gang. Dette er svært irriterende å bli opphisset også bli så skuffet av at det var til ingen nytte. Jeg får lett orgasmer også multi orgasmer, men med han Nye kjennner jeg ikke at det rykker litt engang. Trodde dette skulle gå over etter et par ganger, men er slik forsatt. Og Nei jeg ligger ikke der som en potetsekk og forventer at han skal fikse alt. Vil ikke si at det er dødt i senga rett ut heller, men føler jeg må si noe..men hvordan gå frem? Eller skal jeg bare slutte å møte han? Om vi ikke klaffer seksuelt til nå, er det jo ikke sikker vi klaffer i det hele tatt. Trenger råd!
Tidus Skrevet 8. april 2013 #2 Skrevet 8. april 2013 I det siste har jeg hatt sex med en ny pulevenn.. Og jeg har aldri følt så lite nytelse noen gang. Dette er svært irriterende å bli opphisset også bli så skuffet av at det var til ingen nytte. Jeg får lett orgasmer også multi orgasmer, men med han Nye kjennner jeg ikke at det rykker litt engang. Trodde dette skulle gå over etter et par ganger, men er slik forsatt. Og Nei jeg ligger ikke der som en potetsekk og forventer at han skal fikse alt. Vil ikke si at det er dødt i senga rett ut heller, men føler jeg må si noe..men hvordan gå frem? Eller skal jeg bare slutte å møte han? Om vi ikke klaffer seksuelt til nå, er det jo ikke sikker vi klaffer i det hele tatt. Trenger råd! Letteste løsning er jo å bare kutte ut hele greia først som sist. Men det er jo også litt kjedelig, eller? Har du selv noen idé om hvorfor det er så dårlig da?
Sukkerklumpen! Skrevet 8. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2013 Det er kjedelig, vil tro problemet ligger i at han får utløsning ALTFOR fort. Det er ca 5 jokk også er vi ferdig..Og det er det.. Nokså kjedelig. Men det er vel kanskje et problem som ikke kan løses...
Tidus Skrevet 8. april 2013 #4 Skrevet 8. april 2013 Det er kjedelig, vil tro problemet ligger i at han får utløsning ALTFOR fort. Det er ca 5 jokk også er vi ferdig..Og det er det.. Nokså kjedelig. Men det er vel kanskje et problem som ikke kan løses... Selvsagt kan det løses. Har du prøvd å sette i gang runde 2 relativt kort tid etter han har kommet første gang? Men utover det er det ikke mye DU kan gjøre nei. Dette er noe han må fikse selv ved egentrening og erfaring.
volvo22 Skrevet 8. april 2013 #5 Skrevet 8. april 2013 Finnes jo hjelp for å holde lenger.. Ikke rart det blir kjedelig når det går så fort
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #6 Skrevet 8. april 2013 Hva om du kommenterer "Oi, det gikk fort.." eller "Åh, det går jo så fort." Anonym poster: 082e2dffce701200e45b8a58f1b75388
Gjest Lille-pus Skrevet 8. april 2013 #7 Skrevet 8. april 2013 (endret) Siden vi bare snakker om en FF så burde det jo være veldig enkelt. - jeg forutsetter selvsagt nå at det ikke er så mye som en tanke om romantiske følelser inne i bildet, ei mindre en forelskelse. Hva med å bare si at dere funker ikke optimalt sammen, så det er ingen vits i å fortsette ? Endret 8. april 2013 av Lille-pus 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #8 Skrevet 8. april 2013 Det er kjedelig, vil tro problemet ligger i at han får utløsning ALTFOR fort. Det er ca 5 jokk også er vi ferdig..Og det er det.. Nokså kjedelig. Men det er vel kanskje et problem som ikke kan løses... Da er det jo ikke rart du ikke rekker å komme. Da må de eventuelt gjøre litt innsats før eller etter, om de vet at de kommer så raskt.... Traff selv en gang en som var så stolt av størrelsen sin, men så kom han etter tre sekunder. Og han skjønte ikke selv at det var et problem.. Om det er regelen for han du treffer, og ikke et unntak (kan jo skje de flest menn innimellom), og han ikke vil gjøre noe med det, er det vel ikke mye utbytte du får av å ha sex med han? Anonym poster: 686447b22fbc8159f6a0d6eb839997f4
Ferny Skrevet 8. april 2013 #9 Skrevet 8. april 2013 Hva om du kommenterer "Oi, det gikk fort.." eller "Åh, det går jo så fort." Anonym poster: 082e2dffce701200e45b8a58f1b75388 Tja, jeg vet ikke. Har slengt ut noe sånt selv ("oi, hva skjer, hehe, ville du ikke mer...?)", det bare setter ut fyren fullstendig. Særlig om du sier det helt oppriktig. Tror ikke han kommer fort med vilje eller....?
oslom Skrevet 8. april 2013 #10 Skrevet 8. april 2013 Høres ut som en litt uerfaren kropp det der...?
KapteinSabeltann Skrevet 8. april 2013 #11 Skrevet 8. april 2013 I det siste har jeg hatt sex med en ny pulevenn.. Og jeg har aldri følt så lite nytelse noen gang. Synes det er ganske så komisk at du sier dette i første post, men ikke nevner at fyren er en minute man. Seriøst? U trollin?
Vrenatep Skrevet 8. april 2013 #12 Skrevet 8. april 2013 sett dere ned å snakk! Kanskje dere finner en løsning
Gjest Raindrops Skrevet 8. april 2013 #13 Skrevet 8. april 2013 Jeg ville nok bare sagt at kjemien ikke var tilstede og funnet meg noen andre å leke med.
Sukkerklumpen! Skrevet 9. april 2013 Forfatter #14 Skrevet 9. april 2013 Tror nok ikke jeg kommer til og slenge kommentar som "oi, det gikk fort eller er vi ferdi allerede" Hadde følt meg slem. Er ingen følelser i bilde, og det kommer helt sikkert ikke å bli heller. Kanskje bare gi opp. .? Er litt synd, han er jo pen og se på og en hyggelig fyr.
Tidus Skrevet 9. april 2013 #15 Skrevet 9. april 2013 Tror nok ikke jeg kommer til og slenge kommentar som "oi, det gikk fort eller er vi ferdi allerede" Hadde følt meg slem. Er ingen følelser i bilde, og det kommer helt sikkert ikke å bli heller. Kanskje bare gi opp. .? Er litt synd, han er jo pen og se på og en hyggelig fyr. Prøv å gjøre som jeg sa. Kjør på med runde 2 raskt etter han kommer. Vær litt vill selv. 1
Sukkerklumpen! Skrevet 9. april 2013 Forfatter #16 Skrevet 9. april 2013 Prøv å gjøre som jeg sa. Kjør på med runde 2 raskt etter han kommer. Vær litt vill selv. Taper ike på et forsøk
Bedreviterinne Skrevet 9. april 2013 #17 Skrevet 9. april 2013 Når han bare er en "pulevenn" og ikke noen du kan få følelser for, hvorfor gidde å lage noe greie ut av det?? Sexen er dårlig, finn deg en annen pulevenn..... 1
Tidus Skrevet 9. april 2013 #18 Skrevet 9. april 2013 Når han bare er en "pulevenn" og ikke noen du kan få følelser for, hvorfor gidde å lage noe greie ut av det?? Sexen er dårlig, finn deg en annen pulevenn..... Litt kjedelig tankegang, eller?
Bedreviterinne Skrevet 9. april 2013 #19 Skrevet 9. april 2013 Litt kjedelig tankegang, eller? Tja....bedre å finne en man har bedre seksuell kjemi med når det eneste man skal gjøre med den personen er å knulle....?
Tidus Skrevet 9. april 2013 #20 Skrevet 9. april 2013 Tja....bedre å finne en man har bedre seksuell kjemi med når det eneste man skal gjøre med den personen er å knulle....? Det går fint an å trene opp noen som kommer for fort til å holde ut lengre. Hun må jo like personen i utgangspunktet nok til å ville ha ham inni seg også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå