Gå til innhold

Jeg sendte mail til privatistkontoret...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her sitter jeg og er paranoid.

Jeg er privatist og fristen for å søke om kompetansebevis er 15. april. For å gjøre det må man inkludere navn og fødselsdato.

Jeg har gjort det og jeg skrev tydelig at jeg ønsker å bestille kompetansebevis. i innledningen. Det jeg lurer på er at i tillegg til å spørre om kompetansebevis stillte jeg et par spørsmål.

Siden jeg er så paranoid trenger jeg bekreftelse.

Tror du at det er greit at jeg gjorde det ettersom på websiden deres står det :

''Du kan bestille kompetansebevis ved å sende oss en e-post, oppgi fødselsdato og fullt navn. Kompetansebeviset blir kun sendt til adressen som er registrert på PrivatistWeb.''

Beklager for et så dumt spørsmål, men jeg er så usikker av meg og redd for at jeg ikke har gjort det riktig!

Anonym poster: 7cb90c9d8e89fbd9f724ee4becb085ef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det står at det kun kan gjøres over e-post, er det vel rimelig å tro at det kun kan gjøres over e-post. Så hvorfor ikke bare sende en e-post der du bestiller det? Vi har jo ikke passert 15. april. Det er en veldig enkel mail å sende, og da slipper du all paranoia.

Ellers får du ringe dem, dette er noe jeg tipper de kan fikse selv over fristen. Men du har jo tid og anledning til å gjøre dette på vanlig måte, så ser ikke hvorfor du ikke bare gjør det.

Anonym poster: 2a26a36dcf386ef1c0a2559ea4876702

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det står at det kun kan gjøres over e-post, er det vel rimelig å tro at det kun kan gjøres over e-post. Så hvorfor ikke bare sende en e-post der du bestiller det? Vi har jo ikke passert 15. april. Det er en veldig enkel mail å sende, og da slipper du all paranoia.

Ellers får du ringe dem, dette er noe jeg tipper de kan fikse selv over fristen. Men du har jo tid og anledning til å gjøre dette på vanlig måte, så ser ikke hvorfor du ikke bare gjør det.

Anonym poster: 2a26a36dcf386ef1c0a2559ea4876702

Jeg har gjort det over epost. Det jeg prøvde å si er at i tillegg til å bestille den, har jeg stillt andre spørsmål. Lurer på om det er greit eller om jeg burde ha sendt et epost hvor jeg bestilte kopi.

Anonym poster: 7cb90c9d8e89fbd9f724ee4becb085ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...