Gå til innhold

Nytt fra Ruby, Rubymannen og lille Ørjan!


Ruby

Anbefalte innlegg

Poirot hvorfor ? rugby familie var meget heldig, ved du har det i familien men vil entlig gerne høre dine agumenter for hvorfor du er imod at man kan sige nej til at få fjernet et handikappet barn. Er du så også imod at man kan tage abort hvis man har et barn med downsyndrom ?

( skal lige tage fram at jeg sagde nej selv til fostervandsprøve denne gangen, da jeg og Dan havede bestem os for at beholde uanset om der var kromoson fejl eller ikke )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen alle sammen!

I dag er Ørjan to uker gammel, og vi er fortsatt her på Rikshospitalet. Lillegutt fikk operert inn en shunt for noen dager siden, fordi han har diagnosen vannhode, og dette hjelper ham å drenere den væsken som går opp til hodet. Det har hjulpet mye allerede, nå har han ikke sånt trykk i hodet som tidligere. Det må være veldig deilig for ham.

Jeg er så så stolt av ham, han er en så tapper liten gutt. Og jeg gleder meg så mye til vi kan reise hjem. Forhåpentligvis rett etter påske... Først må jo såret på ryggen leges ordentlig, og så må de være sikre på at shunten fungerer som den skal. Kryss fingrene for oss at vi kommer hjem så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker dere lykke til og jeg krysser alle fingre og tær. Pass på dere selv

OG GOD PÅSKE :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Ruby og din lille familie.

Jeg håper den lille gutten deres blir helt frisk igjen.

Tenker på dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære kjære Ruby og dine to gutter!

Så flott at alt går bedre og at det er en tapper liten gutt du har fått! Jeg ønsker dere all lykke videre og så må dere ha en riktig god påske................. :klem2:

Jeg skal krysse det jeg har av fingre og tær. Min firbente ligger og krysser forlabbene allerede i håp om at dere kommer hjem om en liten stund. Men husk at dere må ikke stresse dere hjem. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker dere all mulig lykke videre!

Det her kommer til å gå bra!

Tenker på dere og krysser alt jeg har :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...