Gå til innhold

Billig stasjonsvogn-brukt.


Gjest Spiderpig

Anbefalte innlegg

Gjest Spiderpig

Hvilket merke bør man velge for å få en OK stasjonsvogn for ca 50.000kr?

Må være plass til et medium bilbur baki, bortsett fra det er det ikke noe jeg "må" ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til den prisen ville jeg sett meg litt om etter Skoda, tror jeg. Er et bra billigmerke, da får man også gode billige bruktbiler.

Anonym poster: 066e66046ac6a30d4479f14f53a4f7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skoda Octavia/Toyota Avensis er vel forholdsvis sikre kort, eventuellt så kan man finne gode biler blant Mondeo eller PAssat også, men er lengre mellom de virkelige gode kjøpene der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nissan og Mazda er blant de billigste bruktbilene som finnes, men vær obs på rust. Skal du ha bilen litt lengre tid vil jeg anbefale Toyota eller Volvo. De er de dyreste bruktbilene som finnes, men det er grunner til det også.

Anonym poster: ac23bcfe8a5fe2769cf4c904c39e17d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dobbel pris av hva du betaler for andre, ikke-prestigemerke, små stasjonsvogner fra 1998. Merk også at Audi er svært dyrt å vedlikeholde. Jeg ville helt klart ha styrt unna. Men skal du absolut ha Audi virker den jo passe velholdt...!?

Anonym poster: ac23bcfe8a5fe2769cf4c904c39e17d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iallefall prøvekjør å hør etter ulyd ifra forstilling/hjuloppheng, eventuellt ha med deg en bilkyndig om du ikke er det selv, 97-01modellene til audi sleit mye med dårlige forstillinger m.m

Ser det står at det er gjort "mye" med understell men vanskelig å si hva selger mener med dette, men om det er byttet mye i forstilling/hjuloppheng i tilleg til at det er ny turbo og oljepumpe så burde det være en grei bil.

Og sjekk venstre baklys for feil, er vanlig at de spiser pærer på akkurat venstre bak :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...