Gå til innhold

Bambi's (ikke alltid like) eventyrlige verden


Bambi

Anbefalte innlegg

Hmmm....

Dette føles skummelt! Har vel helt siden jeg var rundt 10 år sagt til meg selv at jeg skulle føre dagbok, men har nå liksom aldri kommet så langt.

OK, opp med haken, flekk tenner, og sett i gang, jente!!!

På dag 1 av dagboken er det ikke så mye positivt å si. Kort oppsummert:

- Fremdeles arbeidsledig

- Bambo (som da er min samboer :) ) er ikke i superhumør

- Stesønn 1 er mildt sagt ikke akkurat takknemlig for hva jeg gjør for ham

Føler meg generelt lettere grinete...

Men det positive må jeg jo også ta med, da:

- Lilleulv (bikkjelurven min på 10 mnd.) har vært eksemplarisk i dag!

- Stesønn 2 ringte, og ønsket oss en god kveld og sa han gledet seg til påske (lille, søte deg... :hjertesmil: ) når de skulle hit

- Siden jeg ikke skal på jobb i morgen, kan jeg kose meg på KG til laaaaangt på natt! Kan sove lenge i morgen, mens Bambo går tur med Lilleulv 8)

Kanskje (bare kanskje!!!) jeg klarer å bygge opp nok overskudd til å bake brød i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Benytter anledningen til å bli den første til å legge igjen en liten hilsen her i dagboka di! Lykke til med skrivingen - og ha en god dag i morgen!

Etter en dårlig dag kan det jo bare bli bedre, i alle fall starter du jo med blanke ark! :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cefalexin: Takk for hilsen! Koselig!

Sløv dag...

Sov lenge, leste aviser som Bambo hadde hentet i morges (SNILL Bambo!), drakk kaffe, tok livet med ro.

Gikk tur med Lilleulv, et evig pes nå som det har dukket opp så mange nye lukter etter at snøen har begynt å smelte... Herregud, at en 10 mnd. valp kan være så sterk!

Dro på kjøpesenteret, bare for å ha noe å finne på. Kjedelig... Kjøpte en ny DVD-film, da. Bambo og jeg skal rigge oss til senere i kveld for å se den. Akkurat nå er han på fotballtrening med Stesønn 1.

Begynner å glede meg til påskeferie. Kjedelig å gå hjemme sånn alene hver dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...