BadToTheBone Skrevet 8. april 2013 #1 Skrevet 8. april 2013 (endret) - Endret 17. juli 2016 av BadToTheBone 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #4 Skrevet 8. april 2013 Det kommer ikke til å funke i lengden Anonym poster: f7694ed6d1db7b27886eb8bda8628077 5
Gjest .-L-. Skrevet 8. april 2013 #5 Skrevet 8. april 2013 (endret) Kjipt å høre :/ Håper du lander på jorden igjen snart etter at frustrasjonen har lagt seg. Endret 8. april 2013 av .-L-. 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 8. april 2013 #7 Skrevet 8. april 2013 Trur spyet har gått opp naseholet og inn i hjerna di. Lykke til!
globalagogo Skrevet 8. april 2013 #8 Skrevet 8. april 2013 Så trist at hun gjorde det slutt på SMS midt på natten:S 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #10 Skrevet 8. april 2013 Du kan ikke bare bestemme deg for å "bli den fødte badboy", det er personlighet. Hilsen annen snill fyr. Trøst deg med at vi bli akk så attraktive når damer først skal ha stabile forhold med hus, bil og barn. Det er ikke bare en myte, det er et fascinerende skifte et stykke uti 20-årene. Vi er vel bare for snille til å utnytte det noe særlig Anonym poster: b91909dca499bf75186833afc6a8afd5
Gjest .-L-. Skrevet 8. april 2013 #11 Skrevet 8. april 2013 (endret) Det handler jo egentlig bare om at du må møte greie damer selv, og ikke de som er full i bullshit Gjør mot andre det du vil andre skal gjøre mot deg. Går du bad får du bare drit tilbake. Det at damen ikke hadde følelser er jo en ærlig sak, kan liksom ikke styre slikt. Endret 8. april 2013 av .-L-. 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #12 Skrevet 8. april 2013 Du kan ikke bare bestemme deg for å "bli den fødte badboy", det er personlighet. Hilsen annen snill fyr. Trøst deg med at vi bli akk så attraktive når damer først skal ha stabile forhold med hus, bil og barn. Det er ikke bare en myte, det er et fascinerende skifte et stykke uti 20-årene. Vi er vel bare for snille til å utnytte det noe særlig Anonym poster: b91909dca499bf75186833afc6a8afd5 Nja, det er mulig å "fake" litt underveis, har prøvd dette et par ganger med hell. Spørsmålet bør vel heller være om det gjør en lykkelig på sikt, for hvis man ikke innerst inne er "bad boy" så er det mer pes enn lykke over tid. Men man trenger faktisk ikke skifte personlighet, ofte dreier det seg om å å sette grenser. TS beskriver at han alltid lar damas følelser komme først, og det er ikke bra. Selv om man skal ta hensyn til dama, så er det to i et forhold, og man skal ta hensyn til hverandre. Man får det mye bedre om man sørger for seg selv her i verden, og bonusen er at det også er et attraktivt trekk. Anonym poster: 0c3ba222962b77ddd6d3a34edc0ed0a0 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #13 Skrevet 8. april 2013 Nja, det er mulig å "fake" litt underveis, har prøvd dette et par ganger med hell. Spørsmålet bør vel heller være om det gjør en lykkelig på sikt, for hvis man ikke innerst inne er "bad boy" så er det mer pes enn lykke over tid. Men man trenger faktisk ikke skifte personlighet, ofte dreier det seg om å å sette grenser. TS beskriver at han alltid lar damas følelser komme først, og det er ikke bra. Selv om man skal ta hensyn til dama, så er det to i et forhold, og man skal ta hensyn til hverandre. Man får det mye bedre om man sørger for seg selv her i verden, og bonusen er at det også er et attraktivt trekk. Anonym poster: 0c3ba222962b77ddd6d3a34edc0ed0a0 For all del, det er fullt mulig å fake utad, det har jeg gjort selv, men jeg tror nok TS tar seg vann over hodet dersom han går hen og tror han nå kommer til å oppriktig bli drittsekk-typen som drittsekk-typer flest. Det er fint mulig å ha ONS-er for sport, om det er kun det han mener, men han kommer antagelig til å bry seg noe om egen oppførsel uansett, selv om han overstyrer det. Oppførselen kan endres, det er jeg enig i, for å være dust er ikke akkurat hjernekirurgi. Det er verre med det ubehaget "snille gutter" har knyttet til å oppføre seg som brautende idioter over tid. Anonym poster: b91909dca499bf75186833afc6a8afd5
Jenna Skrevet 8. april 2013 #14 Skrevet 8. april 2013 Kanskje det heller er du som velger feil damer? Jeg har funnet verdens beste godguy. En som har gitt meg ett drama fritt liv, hvor jeg føler jeg svever hver dag. Ikke er jeg en kjedelig jente eller en grå mus, jeg kunne fått de gutta jeg har villet. Og for meg ble det denne gutten som gjør livet mitt fantastisk. Ikke alle jenter vil ha drama, men noen typer jenter er ute etter trøbbel. Det gjelder for deg å finne den rette typen jente. Ikke endre deg selv. 4
Gjest Teemo Skrevet 8. april 2013 #15 Skrevet 8. april 2013 Trenger jo ikke å henge opp en bad boy fasade bare fordi noen jenter må ha drama. Er da bare å lage drama?!
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #16 Skrevet 8. april 2013 For all del, det er fullt mulig å fake utad, det har jeg gjort selv, men jeg tror nok TS tar seg vann over hodet dersom han går hen og tror han nå kommer til å oppriktig bli drittsekk-typen som drittsekk-typer flest. Det er fint mulig å ha ONS-er for sport, om det er kun det han mener, men han kommer antagelig til å bry seg noe om egen oppførsel uansett, selv om han overstyrer det. Oppførselen kan endres, det er jeg enig i, for å være dust er ikke akkurat hjernekirurgi. Det er verre med det ubehaget "snille gutter" har knyttet til å oppføre seg som brautende idioter over tid. Anonym poster: b91909dca499bf75186833afc6a8afd5 Jepp, nettopp det som er poenget. Man kan fake på overflaten, men det er mye vanskeligere å endre sitt eget indre. De fleste psykologer mener det faktisk er umulig, enkelte av dem mener det kan gjøres med ekstremt hardt arbeid over lang tid, vi beveger oss altså i grenseland for hva psykologien anser som mulig av personlige endringer. Da er det mye bedre å ta utgangspunkt i den man er, men lære seg å sette grenser og ta hensyn til seg selv så man ikke blir overkjørt. Det er en nyttig egenskap i alle sammenhenger, også forhold. Og det blir også ansett som en attraktiv egenskap. Anonym poster: 0c3ba222962b77ddd6d3a34edc0ed0a0
BadToTheBone Skrevet 8. april 2013 Forfatter #17 Skrevet 8. april 2013 Skal ta oppklare litt her. Skrev opprinnelig innlegget som et notat jeg ikke hadde planer om å legge ut på kg. Det ga en utblåsning for frustrasjon, og det gir meg et annet grunnlag for refleksjon i ettertid. Det var et lite raseriutbrudd i meg selv som gjorde at jeg bestemte meg for å legge det ut på kg. Jeg kan ikke gi noe godt svar på hvorfor det i seg selv skal være en god ting, men jeg føler likevell en lettelse av det å få det ut, både når jeg postet tråden, og når jeg nå skriver denne kommentaren. Uten å poste dette emnet hadde jeg antaglig tenkt mer på smsen. Jeg ser jeg har fått en hel del gode svar med andre synspunkt i denne tråden, og det settes stor pris på. Det var en bonus jeg i utgangspunktet ikke regnet med, mtp at det er et relativt cocky innlegg jeg skrev. Hadde regna med å kun få nedlatende kommentarer tilbake. Kommer nok ikke til å forandre meg like mye som det står i hovedinnlegget, men det blir nok noen mindre forandringer. Følelsene er skrudd av, men moralen jeg har i bunn kommer antaglig ikke til å forandre seg. Det hadde ødelagt meg mer enn noe annet. Kjipt å høre :/ Håper du lander på jorden igjen snart etter at frustrasjonen har lagt seg. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og er nok mer på jorda igjen nå. Hjelp. Tror du må spy mere. Stemte bra det. Ble ikke ferdig før i 10 tida i dag. Så trist at hun gjorde det slutt på SMS midt på natten:S Det at damen ikke hadde følelser er jo en ærlig sak, kan liksom ikke styre slikt. Syns det er helt greit at hun ikke har følelser lenger. Det som gjorde at det gikk snap for meg er at det gjøres over sms. Hun veit at jeg ikke ville ha forsøkt å endre utfallet. Jeg blir kanskje litt avvisende og kald, men det bør hun tåle. Det provoserte meg at hun var for feig til å konfrontere meg, og istede skrev en lang sms. Samtidig har jeg grunn til mistanke om at hun holdt på med en annen dagen før. Jeg leser ho relativt lett, og kanskje det var derfor det ble gjort over sms. Dette kan jeg jo klare å finne ut av ved å høre med et par personer, men jeg vet ikke om det har noe for seg å grave i det. Jeg føler meg uansett ferdig med ho. For all del, det er fullt mulig å fake utad, det har jeg gjort selv, men jeg tror nok TS tar seg vann over hodet dersom han går hen og tror han nå kommer til å oppriktig bli drittsekk-typen som drittsekk-typer flest. Det er fint mulig å ha ONS-er for sport, om det er kun det han mener, men han kommer antagelig til å bry seg noe om egen oppførsel uansett, selv om han overstyrer det. Oppførselen kan endres, det er jeg enig i, for å være dust er ikke akkurat hjernekirurgi. Det er verre med det ubehaget "snille gutter" har knyttet til å oppføre seg som brautende idioter over tid. Anonym poster: b91909dca499bf75186833afc6a8afd5 Må være helt enig med deg her. Fikk faktisk en mld av besteveninna hennes akuratt der det nærmest står 'kom å ta meg'. Men syns hele greia hadde blitt patetisk, så forandring på det nivå jeg først la opp til er nok lite trolig. 2
stripen Skrevet 8. april 2013 #18 Skrevet 8. april 2013 Altså, alle jenter er ikke ute etter å finne seg en bad boy. Jeg har kjæreste som ser bad boy ut, men har en fantastisk personlighet - noe jeg er veldig fornøyd med. Du har nok bare vært uheldig med damene, for det finnes andre der ute som hadde satt pris på den personligheten du har. 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #19 Skrevet 8. april 2013 Må være helt enig med deg her. Fikk faktisk en mld av besteveninna hennes akuratt der det nærmest står 'kom å ta meg'. Men syns hele greia hadde blitt patetisk, så forandring på det nivå jeg først la opp til er nok lite trolig. Som jeg skrev tidligere, det trenger du heller ikke Det er faktisk ikke noe behov for å være regelrett badboy helt inn til beinet, det stemmer ikke helt at jenter bare liker "slemme gutter". Man behøver ikke være "bad" for å sette seg i respekt og sette grenser som jeg skrev tidligere. Man skal lære å ta vare på seg selv i et forhold. Anonym poster: 0c3ba222962b77ddd6d3a34edc0ed0a0
Gjest extra Skrevet 8. april 2013 #20 Skrevet 8. april 2013 (endret) Kjipt å høre :/ Håper du lander på jorden igjen snart etter at frustrasjonen har lagt seg. Jeg tror ikke at han er frustrert, men at vedkommende har blitt mer moden. Noen ganger må man la de store følelsene vike for refleksjoner. Som person kan slike trekk være med på å føre en i illusjoner om hvordan ting bør være. Men når virkeligheten viser sin sanne ansikt så står man der med svarteper. Man blir som en sosial avviker og må til slutt bite i det sure eplet, og innse at omgivelsene har forandret seg. Det kan virke som at en del av dagens menn er blitt pusekatter ved at en del ikke setter grenser der det sømmer seg. Hvem setter grenser og ikke lar dama/mannen kjøre over? Det er de som er trygge og har en god selvfølelse. Derfor tror jeg at trådstarter ikke har blitt "bad boy", men har kommet til det punktet at han har innsett viktigheten av å sette grenser. Mange snille gutter har tålmodighet som en lang motorvei noe partneren feilaktig kan oppfatte som underdanighet eller mangel på "baller". Ofte har bad boys vært med i miljøer der det å sette grenser tidlig har vært viktig for å bevare statusen i gruppen. De er ofte raskt ute med piggene noe enkelte kan oppfatte som et sterkt trekk ("Han sier i fra og finner seg ikke i ting"). Mange snille gutter kommer ofte fra hjem der foreldrene gjerne forhandlet omkring konflikter noe som krever solide kommunikasjonsevner, impulskontroll og fleksibilitet. En del bad boys mangler disse evnene og "setter seg i respekt" selv i de situasjoner der forhandling kunne vært en mer fruktbar strategi. Det jeg skrev over er grov generalisering og unntak vil alltid finnes. Men jeg tror heller ikke at det er for langt unna sannheten. Endret 8. april 2013 av extra 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå