AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #1 Skrevet 7. april 2013 Noen vil kanskje kalle meg litt rar eller ekstremt lat. Men det har seg sånn at jeg egentlig bare vil ligge, enten det er på sofaen eller i senga. Jeg klarer å komme meg igjennom arbeid, skole osv. siden jeg må, men jeg sitter egentlig bare og teller ned hvor mange timer det er igjen til jeg kan få gå og legge meg på sofaen. Hverdagen går greit, men jeg har omtrent ikke energi. Jeg greier ikke å stå, gå eller sitte oppreist i lengre perioder uten å bli ufattelig sliten og lei. Jeg prøver å holde meg i jevnlig aktivitet ved å trene på treningssenter, gjør dette for å prøve å få overskudd, noe som gjør at jeg er slank, men det hjelper ikke med å få vekk et konstant brennende ønske om å ligge. Dette ønsket kommer også i konflikt med et ønske om å kunne fullføre en hel dag med enten lett eller hard fysisk aktivitet i form av jobb eller trening uten å bli ufattelig sliten og lei. Føler meg så ufattelig dum som i det hele tatt skriver dette innlegget. Men tenkte jeg skal prøve å formulere et eller annet. Er det vanlig å ha det slik? Burde jeg oppsøke en eller annen form for hjelp, som kan gjøre at jeg lettere kommer meg gjennom dagen? Jeg har ikke lyst til å ha det sånn.. For mange høres jeg vel ut som en lat idiot, og kanskje jeg er det til en viss grad, men jeg har rett og slett ikke en bryter jeg bare kan slå av og på når det passer seg.... Anonym poster: d5ad4add0fed29029b3408b061e87d7c
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #2 Skrevet 7. april 2013 Jeg føler det veldig likt så du er ikke alene, men jeg tror ikke det er normalt. Jeg har blitt testet for en del forskjellig pga. slitenhet men de har ikke funnet noe spesielt annet enn noe D-vit-mangel. Føler også et veldig behov for å ligge, trenger ikke være så sliten en gang men blir liksom litt kvalm, uvel og rar om jeg må sitte eller stå lenge og ikke får lagt meg ned liksom...kan føle helt intenst at jeg må legge meg ned liksom. Synes det er rart men tenker at det er pga. lavt energinivå.. Følger med på tråden jeg og ser om noen har noe mer fornuftig å komme med som svar.. Anonym poster: 30a35603dd4571efb3698ee950364166
Gjest Trolletrine Skrevet 8. april 2013 #3 Skrevet 8. april 2013 Syns du skal komme deg til legen din.
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2013 #4 Skrevet 8. april 2013 Jeg har det sånn jeg også. Jeg tror rett og slett jeg er deprimert. Jeg har ligget på sofaen i hele helga og det eneste jeg har gjort er å bake brød og støvsugd litt. Jeg er fullstendig tappet for tiltak. Jeg er i full jobb men har omtrent ingen ting å gjøre så jeg får ikke noe energi av jobben. Tror det er derfor jeg føler meg som jeg gjør. Jeg søker nye jobber og får forhåpentligvis napp snart.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #5 Skrevet 8. april 2013 Jeg føler det veldig likt så du er ikke alene, men jeg tror ikke det er normalt. Jeg har blitt testet for en del forskjellig pga. slitenhet men de har ikke funnet noe spesielt annet enn noe D-vit-mangel. Føler også et veldig behov for å ligge, trenger ikke være så sliten en gang men blir liksom litt kvalm, uvel og rar om jeg må sitte eller stå lenge og ikke får lagt meg ned liksom...kan føle helt intenst at jeg må legge meg ned liksom. Synes det er rart men tenker at det er pga. lavt energinivå.. Følger med på tråden jeg og ser om noen har noe mer fornuftig å komme med som svar.. Anonym poster: 30a35603dd4571efb3698ee950364166 Bra å høre at jeg ikke er alene! Har hatt det sånn en god stund nå, det egentlig ganske frustrerende i lengden... -TS Anonym poster: d5ad4add0fed29029b3408b061e87d7c
Gjest Vevila Skrevet 8. april 2013 #6 Skrevet 8. april 2013 Jeg har det også slik, blitt testet for alt mulig, men regner med det bare er psykisk. Alt man blir vandt til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå