Gå til innhold

Sliten av nettdating..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Exactly :)

Nettdating legger litt opp til et tempo der man nesten ikke har mulighet til å bli kjent før man går videre, og der man legger lista høyt for at man skal føle så mye fra første stund. Hadde det bare vært noen nettdatingsteder der man kunne ha litt "hangout" uten at man legger så fryktelig mye i det...

Anonym poster: 12f015a3edc4d4eb364e79e85817f45a

Jeg legger ikke mye i det i starten, men noen ting vet jeg vil bli irritasjonsmoment. For eksempel menn som på første date forteller at de har et komplisert forhold til eksen, mor til sine barn. Da rygger jeg.

Jeg trekker kanskje fort. Men jeg har ikke tid til å gå på masse dates med folk der jeg merker at det ikke kommer til å funke. Mange er kjedelige og lite spennende. Og ja, jeg er kresen, men det skal man vel være?

Foretrekker å treffe menn gjennom felles aktiviteter og hobbyer, eller felles kjente. Det gir rom for å bli kjent uten at det blir jobbintervju eller stivt.

Videoannonse
Annonse
Gjest winston
Skrevet

Nettdating fungerer bare for mennesker som er attraktive.

Jeg har vært medlem på møteplassen i 3 måneder nå, og ennå ikke funnet en jente jeg vil gå ut med, enten er de altfor stygge de som kontakter meg, eller så er de altfor pene de jeg kontakter.

Anonym poster: de6d24b9936e2ef5bcabf44534a1e176

Kan du ikke kontakte de halvpene da?

Skrevet

Nei, nettdating funker ikke for meg.

Gjest padawan
Skrevet

Jeg har også sluttet med nettdating.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...