AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #1 Skrevet 7. april 2013 Har vært noen mnd på en nettdating side, møtt fire stykker.. Alle har vært hyggelige, men tre av dem hadde jeg ingen kjæreste kjemi med, han fjerde likte jeg godt, men da jeg tok kontakt dagen etter vi hadde møtt hverandre fikk jeg beskjed om at det ikke passet å chatte og det tar jeg som et tegn på at han ikke er like interessert som meg.. Kjenner jeg blir kjempe sliten av dette, først er man nervøs før møtet, så skal man tilbringe timer med noen man ikke kjenner ( Ikke at det ikke kan være hyggelig ) Så skal man sitte å lure på om det blir noe mer eller ikke, i de tilfellene jeg ikke har være interessert har jeg sagt i fra dagen etter, men tror ikke menn er like flinke til det.. Kan man ikke bare møte noen, nettdating er tiltak! Sånn.. Da har jeg fått det ut.. ) Anonym poster: ff5c297ba12f8e8117bae5350c7316e5
gladjenten74 Skrevet 7. april 2013 #2 Skrevet 7. april 2013 Har vært noen mnd på en nettdating side, møtt fire stykker.. Alle har vært hyggelige, men tre av dem hadde jeg ingen kjæreste kjemi med, han fjerde likte jeg godt, men da jeg tok kontakt dagen etter vi hadde møtt hverandre fikk jeg beskjed om at det ikke passet å chatte og det tar jeg som et tegn på at han ikke er like interessert som meg.. Kjenner jeg blir kjempe sliten av dette, først er man nervøs før møtet, så skal man tilbringe timer med noen man ikke kjenner ( Ikke at det ikke kan være hyggelig ) Så skal man sitte å lure på om det blir noe mer eller ikke, i de tilfellene jeg ikke har være interessert har jeg sagt i fra dagen etter, men tror ikke menn er like flinke til det.. Kan man ikke bare møte noen, nettdating er tiltak! Sånn.. Da har jeg fått det ut.. ) Anonym poster: ff5c297ba12f8e8117bae5350c7316e5 Er helt enig! Orker ikke nettdating lengre... 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #3 Skrevet 7. april 2013 Enig, nettdating er kjempeslitsomt. Derfor tar jeg lange pauser fra datingen innimellom. Likevel er jeg på nett, fordi det er min kanskje eneste plass jeg har sannsynlighet for å møte noen for tiden... Anonym poster: 98ced0a727f334f3ebf20297876307e2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #4 Skrevet 7. april 2013 Samma her, har holdt på et par år nå og er dritt lei. Anonym poster: 971aafc92d81022eeaecaf7d695ee8cc
Polly Ester Skrevet 7. april 2013 #5 Skrevet 7. april 2013 Jeg er helt enig jeg også... Dating i det hele tatt er litt slitsomt fordi man hele tiden må begynne på nytt og på nytt når man ikke treffer med det samme.... Den gangen for mange år siden var det sååå mye enklere - eller jeg hadde flaks - for da traff jeg en mann og på første date så var han hodestups forelsket og jeg ble det etterhvert... (så raknet det etter noen år, så nå er jeg på dater'n igjen... ) 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #6 Skrevet 7. april 2013 Det er så slitsomt. Selv om jeg prøver å ha en kul og avslappet innstilling, bygger jeg likevel opp en viss forventning om kanskje kanskje jeg treffer blink denne gangen. Men så er det ikke det likevel... Anonym poster: 98ced0a727f334f3ebf20297876307e2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #7 Skrevet 7. april 2013 TS her! Var ikke bare jeg hadde det sånn Jeg har vært til og fra nettdateing selv, men lurer på hvor mange jeg må møte før jeg gir opp håpet og faller til ro med at det ikke fungerer.. Anonym poster: ff5c297ba12f8e8117bae5350c7316e5
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #8 Skrevet 7. april 2013 Og hver gang man blir dumpa, selv om det er av en man ikke føler er drømmemannen, så såres stoltheten litt mer for hver gang. Anonym poster: 98ced0a727f334f3ebf20297876307e2 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #9 Skrevet 8. april 2013 Godt vi er flere som har det slik! Jeg har gått meg på en diger smell på nettdating, og orker egentlig ikke mer. Men som en over her skriver er nett sannsynligvis den eneste plassen hvor jeg møter menn, så da er det bare å holde ut. Ikke så veldig fornøyd med akkurat det Anonym poster: 796cc74a9e3b8b6cb740b92a36197f60
Ferny Skrevet 8. april 2013 #10 Skrevet 8. april 2013 Godt vi er flere som har det slik! Jeg har gått meg på en diger smell på nettdating, og orker egentlig ikke mer. Men som en over her skriver er nett sannsynligvis den eneste plassen hvor jeg møter menn, så da er det bare å holde ut. Ikke så veldig fornøyd med akkurat det Anonym poster: 796cc74a9e3b8b6cb740b92a36197f60 Hva er det som gjør at nettet er eneste mulighet til å treffe menn.....?
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #11 Skrevet 8. april 2013 Ja, det kan være slitsomt, og jeg nettdater for tiden ikke (er mann). Men noe av grunnen til at mange opplever det som slitsomt er at folk legger litt mye i det i Norge. Ikke at man skal være helt uinteressert i de man møter, men det er fint mulig å få til en litt mer uformell setting der man treffes, uten at det hele fortoner seg som et jobbintervju. Mitt største ankepunkt er at ting gjerne må skje så raskt på date. På få timer skal man vurdere hverandre, ta stilling til kjemi, personlighet og om man ønsker å møtes igjen. Det er mye bedre å møtes over litt tid, og så tar man det derfra. Anonym poster: 12f015a3edc4d4eb364e79e85817f45a 2
Ferny Skrevet 8. april 2013 #12 Skrevet 8. april 2013 Ja, det kan være slitsomt, og jeg nettdater for tiden ikke (er mann). Men noe av grunnen til at mange opplever det som slitsomt er at folk legger litt mye i det i Norge. Ikke at man skal være helt uinteressert i de man møter, men det er fint mulig å få til en litt mer uformell setting der man treffes, uten at det hele fortoner seg som et jobbintervju. Mitt største ankepunkt er at ting gjerne må skje så raskt på date. På få timer skal man vurdere hverandre, ta stilling til kjemi, personlighet og om man ønsker å møtes igjen. Det er mye bedre å møtes over litt tid, og så tar man det derfra. Anonym poster: 12f015a3edc4d4eb364e79e85817f45a Tror jeg liker måten du angriper nettdating på. Det må jo kunne gå an å henge litt sammen uten nødvendigvis å ha andre tanker i hodet enn å bli kjent. Hvor ofte faller man for noen første gang man ser de (altså, mennesker man møter utenom nettet). Så og si aldri. Så hvorfor forvente at man skal bli betatt/interessert så fort via nettdating? For meg virker det som om folk hopper fra en til en annen så snart første møtet er unnagjort - i håp om at neste skal kunne gi en stormende forelskelse. Nåja... 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #13 Skrevet 8. april 2013 Tror jeg liker måten du angriper nettdating på. Det må jo kunne gå an å henge litt sammen uten nødvendigvis å ha andre tanker i hodet enn å bli kjent. Hvor ofte faller man for noen første gang man ser de (altså, mennesker man møter utenom nettet). Så og si aldri. Så hvorfor forvente at man skal bli betatt/interessert så fort via nettdating? For meg virker det som om folk hopper fra en til en annen så snart første møtet er unnagjort - i håp om at neste skal kunne gi en stormende forelskelse. Nåja... Exactly Nettdating legger litt opp til et tempo der man nesten ikke har mulighet til å bli kjent før man går videre, og der man legger lista høyt for at man skal føle så mye fra første stund. Hadde det bare vært noen nettdatingsteder der man kunne ha litt "hangout" uten at man legger så fryktelig mye i det... Anonym poster: 12f015a3edc4d4eb364e79e85817f45a
Sommee Skrevet 8. april 2013 #14 Skrevet 8. april 2013 For meg virker det som om folk hopper fra en til en annen så snart første møtet er unnagjort - i håp om at neste skal kunne gi en stormende forelskelse. Nåja... Nei sier du det... :/ Det er noen ganger det ikke er vits i å møtes igjen, og da er det ofte pga. at han/hun ikke er fysisk tiltrukket av personen. Eller andre ting, f.eks kjemien, eller f.eks. gangelaget, eller f eks. enkelte fakter, eller f.eks. snakketempo, eller f.eks. at du synes personen er sur/innesluttet, eller at bildene ikke lignet personen du møter irl., eller en kombinasjon av nevnte ting, eller andre ting jeg ikke kommer på nå. Går man på date med noen man har møtt før på en eller annen måte har man vel allerede avgjort at mye av dette er på plass. Happy netthunting! 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #15 Skrevet 8. april 2013 Nei sier du det... :/ Det er noen ganger det ikke er vits i å møtes igjen, og da er det ofte pga. at han/hun ikke er fysisk tiltrukket av personen. Eller andre ting, f.eks kjemien, eller f.eks. gangelaget, eller f eks. enkelte fakter, eller f.eks. snakketempo, eller f.eks. at du synes personen er sur/innesluttet, eller at bildene ikke lignet personen du møter irl., eller en kombinasjon av nevnte ting, eller andre ting jeg ikke kommer på nå. Går man på date med noen man har møtt før på en eller annen måte har man vel allerede avgjort at mye av dette er på plass. Happy netthunting! Ja, sånn blir det når man er i en setting der man har dårlig tid. Dvs. man har jo egentlig ikke så dårlig tid dersom man reflekterer litt over det, men det er en slags sosial saueflokksmentalitet som setter inn når det gjelder nettdating og som gjør at mange stresser veldig med å finne den rette. Da er det en del som begynner å luke ut på grunnlag av kriterier som egentlig ikke er så viktige. Anonym poster: 12f015a3edc4d4eb364e79e85817f45a
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #16 Skrevet 8. april 2013 Hva er det som gjør at nettet er eneste mulighet til å treffe menn.....? Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke treffer menn i irl. Skulle ønske jeg fikk det til, men nei. Er dårlig på å ta kontakt med fremmede og ingen menn tar kontakt med meg heller. Så da prøvde jeg nett og mange melder interesse der. Men har bare gått meg på trynet der, så gidder ikke mer Anonym poster: 796cc74a9e3b8b6cb740b92a36197f60
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #17 Skrevet 8. april 2013 Kjenner meg så godt igjen her! Jeg er så dritlei av å prøve og prøve. Jeg er lei av å såre, og å bli såret, forventninger og mas. I begynnelsen av min singletid var jeg bare opptatt av å nyte, møte menn og bare ha det gøy. Innstillingen min var; det som skjer, det skjer og finner jeg en jeg liker og som liker meg ordner det seg helt sikkert av seg selv. Nå er innstillingen min egentlig; skulle blitt hos eksen....................... Anonym poster: 546b458eef722ad425b5b3cbb958e50d
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #18 Skrevet 8. april 2013 Samme her . Er drittlei. har truffet mange menn nå, men har ikke funnet noen interessante. Dvs , jeg kunne kanskje gjort det om vi hadde blitt kjent under andre omstendigheter. Føler at jeg må bestemme meg med en gang, og ihvertfall etter tre dater. Huff, ikke lett dette. I real life, har jeg ganske lett for å bli betatt, men som så mange andre er nettet min eneste sjanse til å møte menn. Jobber i et kvinneyrke, har kvinnehobbyer og er ikke mye på byen, da mine venninner er i forhold eller har barn, og ikke kan gå ut:-( Tror jeg må mere ute, fortsette å date og være litt positiv. En gang klaffer det:-) Anonym poster: d61cdef01d8ad8d21bd5a5063eb48b18
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #19 Skrevet 8. april 2013 Jeg har også den regelen,at jeg burde klare å komme til en besluttning etter tre dater for å ikke "lure" den andre, men hvis man hele tiden er ærlig om sine følelser burde man jo kunne møtes flere ganger.. Men det er vel ikke så mange som vil være sammens med vinglepetter hvis man er interessert selv Anonym poster: ff5c297ba12f8e8117bae5350c7316e5
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #20 Skrevet 8. april 2013 Nettdating fungerer bare for mennesker som er attraktive. Jeg har vært medlem på møteplassen i 3 måneder nå, og ennå ikke funnet en jente jeg vil gå ut med, enten er de altfor stygge de som kontakter meg, eller så er de altfor pene de jeg kontakter. Anonym poster: de6d24b9936e2ef5bcabf44534a1e176
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå