Vulcan Skrevet 8. april 2013 #21 Skrevet 8. april 2013 Jeg skal fjerne sting på onsdag - og gruer meg ganske nå. Er dette vondt? Stingene har sittet i 3 uker og sitter ganske dypt i huden. Kan de ha grodd fast? Anonym poster: ef3674c32a4d184a1364ca6a496f9503 har fjernet en del sting i mitt liv (blindtarm, føflekker, kutt) men har aldri synes det har gjort veldig vondt. Litt vondt(stikkende følelse) kan du få hvis det har "grodd litt fast". Den tråden legene syr med gror ikke fast, men blod/sårvæske kan feste seg og dermed kan det føles at det gror litt fast. tror ikke du trenger å bekymre deg =D
Almera Skrevet 8. april 2013 #22 Skrevet 8. april 2013 Det er ikke fysisk vondt, men en litt ekkel tanke.Siste sysåret jeg hadde var blitt sydd med gjennomgående sting, og det var en grusomt ubehagelig følelse da tråden ble dratt gjennom huden(det var brukt en tråd på hele såret, ikke sydd med et og et sting,vanskelig å forklare)
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #23 Skrevet 8. april 2013 Dersom man ikke kjenner at man man drar i stingene (før de er tatt altså) - kan det da være så mye bevegelse i såret at arret blir stygt (etter fjernet føflekk)? Stingene skal jo sitte i tre uker - og vil kanskje tro at jeg kan gjøre normale ting uten at det skal være fare for at såret kan sprekke, så lenge jeg ikke kjenner noe? Anonym poster: ef3674c32a4d184a1364ca6a496f9503
Amanda C. Skrevet 8. april 2013 #24 Skrevet 8. april 2013 Syns det spørs på om det har leget bra. Da jeg tok mine sting på armen sprakk såret og det har blitt et ganske stygt arr :/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå