AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #1 Skrevet 7. april 2013 Jeg skal fjerne sting på onsdag - og gruer meg ganske nå. Er dette vondt? Stingene har sittet i 3 uker og sitter ganske dypt i huden. Kan de ha grodd fast? Anonym poster: ef3674c32a4d184a1364ca6a496f9503
Alice123 Skrevet 7. april 2013 #2 Skrevet 7. april 2013 Da jeg tok mine sting var det mer EKKELT og ubehagelig, enn vondt. Det blødde en del hos meg.
Gjest badeand1 Skrevet 7. april 2013 #3 Skrevet 7. april 2013 Ubehagelig og vondt hvis man må rykke litt for å få ut stingene.
Adhara Skrevet 7. april 2013 #4 Skrevet 7. april 2013 Jeg har fjerna mine sting selv, faktisk. Det er ikke vondt, men kan svi litt, kan også blø litt. Det er egentlig ikke så mye å grue seg over, du overlever!
Alice123 Skrevet 7. april 2013 #5 Skrevet 7. april 2013 Det kommer også helt ann på hvor stingene er, og hvor mange de er.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #6 Skrevet 7. april 2013 På ryggen - hvor huden er tykkest... 7 sting... Anonym poster: ef3674c32a4d184a1364ca6a496f9503
Alice123 Skrevet 7. april 2013 #7 Skrevet 7. april 2013 Det tror jeg vil være mer ubehagelig og ekkelt enn vondt, 7 sting er ikke så mye
SmallTalk Skrevet 7. april 2013 #8 Skrevet 7. april 2013 Det går helt fint. Tanken på å fjerne sting er som oftest mye verre enn hva det er i virkeligheten.
Poeten Skrevet 7. april 2013 #9 Skrevet 7. april 2013 Æsj - synes det høres ekkelt ut! Håper det ikke gjør vondt, men er ikke tre uker litt lenge å la stingene sitte i? Er det noen grunn til at du har dem så lenge i?
Gjest Skjæra Skrevet 7. april 2013 #10 Skrevet 7. april 2013 Det skal ikke gjøre vondt, men det kan kile litt. Nå har jeg høy smerteterskel da, men jeg har sydd mange ganger og det har aldri gjort vondt å fjerne stinga! Nå gidder jeg ikke dra til legen engang, jeg bare tar dem ut selv
SmallTalk Skrevet 7. april 2013 #11 Skrevet 7. april 2013 Æsj - synes det høres ekkelt ut! Håper det ikke gjør vondt, men er ikke tre uker litt lenge å la stingene sitte i? Er det noen grunn til at du har dem så lenge i? Noen steder hvor huden strekkes konstant, som f.eks på ryggen, er det nesten nødvendig å la stingene sitte såpass lenge. Alternativet er at man risikerer at arret begynner å strekke seg, og ender opp med å bli lite pent. Og tanken på å ta sting er verre enn hva der er i virkeligheten. Man kan kjenne at det napper litt akkurat i det tråden blir dratt ut, men verre enn dette er det ikke.
Xaphan Skrevet 7. april 2013 #12 Skrevet 7. april 2013 Det skal ikke gjøre vondt, men det kan kile litt. Nå har jeg høy smerteterskel da, men jeg har sydd mange ganger og det har aldri gjort vondt å fjerne stinga! Nå gidder jeg ikke dra til legen engang, jeg bare tar dem ut selv Jeg fikk søsteren min til å fjerne stinga mine en gang. Problemet var at den eneste saksa vi hadde tilgjengelig var fryktelig sløv - så det var vondt, det lugga noe fryktelig mens hun prøvde å klippe over dem Men selve fjerningen gjør ikke vondt da.
Gjest Skjæra Skrevet 7. april 2013 #13 Skrevet 7. april 2013 Jeg fikk søsteren min til å fjerne stinga mine en gang. Problemet var at den eneste saksa vi hadde tilgjengelig var fryktelig sløv - så det var vondt, det lugga noe fryktelig mens hun prøvde å klippe over dem Men selve fjerningen gjør ikke vondt da. Haha, Grøss! Nei når man er en ulykkes fugl, så har man alltid en skarp skalpell liggende!
Cata Skrevet 7. april 2013 #14 Skrevet 7. april 2013 Litt ubehagelig men ikke direkte vondt. Det er mer vondt å stikke seg i fingeren med en synål.
Gjest Funky Punk Skrevet 7. april 2013 #15 Skrevet 7. april 2013 For meg har det aldri gjort vondt. Noen ganger kjenner jeg ingenting, andre ganger har det kilt litt når tråden trekkes ut.
Dricka Skrevet 7. april 2013 #16 Skrevet 7. april 2013 Kommer helt an på hvor stingene sitter. Var mye verre å fjerne de som satt i kneet enn de som satt i håndleddet.
Gjest Nefertiti. Skrevet 7. april 2013 #17 Skrevet 7. april 2013 Jeg har fjernet sting i tannkjøttet, og gruet meg veldig. Det nappet litt, men gjorde ikke vondt
Anoia Skrevet 7. april 2013 #18 Skrevet 7. april 2013 For min del har det aldri vært noe problem å fjerne sting. Eneste må være den gangen jeg fikk stingene fjernet etter trekking av visdomstann og tannlegeassistenten glemte et sting (det var gjemt i hovent tannkjøtt). Skjønte ikke hvorfor det fortsatt var så vondt etter flere dager, helt til jeg kjente en liten tråd-bit som stakk ut. Fikset det selv med en liten saks og god belysning Så: Tell stingene dine og sørg for at de tar alt!
vafler Skrevet 7. april 2013 #19 Skrevet 7. april 2013 Jeg syns ikke det var vondt. Kun ubehagelig og kilte litt.
pantora Skrevet 8. april 2013 #20 Skrevet 8. april 2013 Kommer litt an på, etter tre uker er kanskje huden blitt litt irritert av stingene, men sju sting er fort gjort!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå