AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #1 Skrevet 7. april 2013 Jeg sydde noen sting i skulderen/overgangen til armen for en uke siden. Etter dette har jeg følt at skulderen og forsåvidt hele armen er "sliten", mest på kvelden. tror kanskje dette kommer av at det ikke er så mye bevegelse jeg kan gjøre før jeg kjenner at stingene går (det dagligdagse går helt fint). Det er ennå to uker til jeg skal ta stingene - og jeg holder nesten på å bli gal tror jeg, om kveldene er det direkte vondt i skulderen og armen pga av dette. Noen som har tips til hvordan jeg kan endre dette? Bruker jo armen like mye som den andre armen, bortsett fra når det gjelder å løfte tunge ting, og ting som skjer over hodehøyde. Har sårt lyst på massasje - men det går jo ikke før stingene er ute... Anonym poster: d3b6c7f95760b5b077ccf0458cebf58d
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #2 Skrevet 7. april 2013 faktisk ingen som har tips? ps - det er ikke i selve stingene det gjør vondt - men liksom i hele armen. Når jeg våkner om morgenen kjenner jeg ingenting.. Anonym poster: d3b6c7f95760b5b077ccf0458cebf58d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå