Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest alven
Skrevet

Hei.

Jeg skal en rask tur til Roma, opp og ned på samme dag, skal levere en hund tilbake til eieren sin i slutten av April, og vi skal lande på Flyplassen som har navnet Fiumicino, Men flyet lander vel 1350 og hjem ved 1825. Men jeg har ikke lyst å bare være på flyplassen. Er det langt til sentrum, og noen som vet hvor lang tid det tar med taxi dit? Og sånn ca priser dit. Jeg skal ha litt vin og suvinirer derfra, og ja men må fortolle den, og siden jeg ikke da kan kjøpe det på flyplassen.

Noen som har noe å anbefale av handle steder. Og ja jeg er klar over kort tid der nede

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror toget tar en halv time til jernbanestasjonen/t-banestasjonen termini som ligger i sentrum, da vi var der kostet det 15 euro eller noe sånt...

Anonym poster: 5997a0fb87cdb1f01d6f14cf0f8691d0

Skrevet

Toget lønner seg, da går det raskt og du har en del shoppingmuligheter på selve togstasjonen. Går du til venstre fra togstasjonen (Når du står med ryggen til stasjonen) er det litt butikker, men er du ikke kjent er det ikke lett å manøvrere seg til større shoppingmuligheter med begrenset tid. Til høyre for togstasjonen er det ikke anbefalt å gå, typisk dårlig strøk.

Gjest alven
Skrevet

Eieren til denne hunden bor jo der borte så det kan jo være et håp om at jeg kan få litt hjelp av han, mulig sitter på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...