AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #1 Skrevet 7. april 2013 Min orgasme er veldig svak. Bare et veldig lite rykk nedentil, og så er det over. Ikke noe store greier, som er sånn kjempegodt egentlig. Bare lurer på hvordan det er til andre. Er det vanlig å ha så svake orgasmer? Hvordan opplever du din orgasme? Anonym poster: e7542a39e51c2b658176a5b15da2f2ee
Heisenberg Skrevet 7. april 2013 #2 Skrevet 7. april 2013 Det varierer enormt. Noen ganger knapt merkbart og andre ganger så voldsomme at jeg nesten går ned for telling. 1
Gjest winston Skrevet 7. april 2013 #3 Skrevet 7. april 2013 Tror ikke jeg får så mye rykninger i underlivet, blir i så fall overdøvet av at hodet eksploderer. Kroppen ellers får rykninger. Kan få ganske mange orgasmer i løpet av kort tid, og de kommer veldig kjapt. Ved orgasme ved penetrering kjenner jeg orgasmen mer i underlivet.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #4 Skrevet 7. april 2013 Ved vanlig sex og fingring, er det ikke så voldsomt. Får rykninger i underlivet og det varer i noen sekunder. og det er generelt godt. Bruker jeg dusjstrålen eller vibrator, så klarer jeg ikke stå oppreist engang og jeg blir nesten svimmel. Det er kjempeintenst og føles helt annerledes enn "vanlig" orgasme. Anonym poster: 8b1b23d4e47891cceecf1651394822b8 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #5 Skrevet 7. april 2013 kommer helt ann på hvordan jeg blir tilfredstilt. med dusj, vibrator etc. er det intenst, mye rykninger, kraftig i hele kroppen, og kjennes ut som om jeg omtrent skal svime av (på en god måte) under sex med gutt, kommer jeg ofte "halvveis" får noen rykninger i underlivet og kjenner det litt, men er akkurat som jeg har en sperre som gjør at jeg ikke får fullført orgasmen helt. slikking osv, er det eneste jeg har kommet tett på en vanlig orgasme med en gutt tilstede. Anonym poster: a6f8d8bd14710ee3ed35137a4e888aec
Eleutheria Skrevet 7. april 2013 #6 Skrevet 7. april 2013 Det varierer veldig. Avhenger av dagsform, humør, hva jeg blir stimulert med ... På generell basis får jeg mye "hardere" orgasmer av bare fingre; sånne orgasmer som gjerne slår pusten ut av deg, men som går over ganske fort. Tunge og fingring derimot kan jeg få serieorgasmer av; da er gjerne de første orgasmene mykere og glir over i hverandre, og hvis man fortsetter får jeg flere på rad til jeg plutselig får en veldig veldig veldig solid orgasme som det ikke er tvil om at er den avsluttende dusjstrålen gir orgasmer uten så mye "rykking" i kroppen, de orgasmene er mer varme og behagelige enn intense. Vibrator får jeg generelt ikke orgasme av, men hvis vibratoren er kraftig nok minner orgasmen der om finger-orgasmen. Hvis du får svake orgasmer kan du trøste deg med at man kan "trene seg opp" til å få bedre orgasmer. Jeg hadde veldig vanskelig for å komme før, og når jeg først kom var igrunn ikke orgasmen all verden ... Nå derimot kan jeg bli så slått ut at jeg blir helt fjern lenge etterpå - sånn "røyka-en-feit-joint"-fjern blir fnisete, kosete, får etterskjelv, klynker og krøller meg sammen som en ball, og hvis jeg må reise meg opp, for eksempel for å hente noe å drikke eller gå på do, er jeg gjerne nødt til å holde meg fast på veien for å ikke gå på trynet
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #7 Skrevet 7. april 2013 Jeg synes egentlig de svake orgasmene er best, fordi de sterke blir så intense at det gjør vondt for meg. Jeg opplever orgasme ved at det er noe som bygger seg opp og så etter et par-tre sekunder så kjennes det ut som om at det er noe som slippes løst og så trekker vaginaen seg sammen i en sånn rytme (som den sikkert gjør med de fleste andre etter det jeg har oppfattet) Anonym poster: cf61538bb4e2280d74ec76283c7395c1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå