Gjest Vilja Skrevet 7. april 2013 #1 Skrevet 7. april 2013 Hei. Jeg er en student som er på mitt siste semester. I det siste har jeg blitt syk. Jeg vet ikke hva som feiler meg, men har den siste tiden vært svimmel, kvalm, hatt hukommelsestap, konsentrasjonsvasker, hårtap og økt behov for søvn (10 - 15 timer om dagen). Jeg har vært hos legen og tatt prøver av stoffskiftet. Får svar på disse blodprøvene denne uken. Ellers mistenker legen at jeg er utbrent. Jeg står midt oppi en bachelorgrad, og skal snart ha min praktiske eksamen. Lærerne vil selvfølgelig gjøre det de kan for å hjelpe meg, men siden jeg har konsentrasjonsvasker og store problemer med hukommelsen, frykter jeg at dette kommer til å gå til h... Noe jeg synes er utrolig trist! Det jeg lurer på, er om noen har vært i min situasjon? Er det mulig å få gjort om til en skriftlig bacheloroppgave om jeg blir sykemeldt? Noe legen indikerer at jeg blir uansett hva utfallet er ang diagnose pga min allmenntilstand. Får jeg noen rettigheter? Eller vil jeg automatisk stryke? Sender jeg søknad til høgskolen med papirene mine? Hilsen redd og leiseg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå