Soff Skrevet 7. april 2013 #1 Skrevet 7. april 2013 Vill åka ivæg en vecka i sommar med min nyfødda baby mens far och storebror blir hemma. någon som har ett tips till oss? Någon som vart ivæg på samma sætt kanske? Behøver inte vara utomlands.
Soff Skrevet 7. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2013 njae.. tænkte att det bara skulle vara hon och mej. vænner blir besøkt ændå
Silfen Skrevet 7. april 2013 #4 Skrevet 7. april 2013 Ser ikke behovet for å reise med et spedbarn, men dersom du bare vil vekk så hadde jeg tatt en langweekend på hotell i egnet by.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #5 Skrevet 7. april 2013 Det høres da veldig tøysete ut. Hvorfor skal du gjøre det? Det er da mye bedre å være hjemme med et spebarn der du har alt du trenger. Ellers kan dere jo dra på telttur. Anonym poster: c32451e30d7e7e3da4384f6aa7001380
Soff Skrevet 7. april 2013 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2013 Frågade inte om din åsikt utan om eventuellt tips.. rådfrågar i ett annat forum istællet 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #7 Skrevet 7. april 2013 Vill åka ivæg en vecka i sommar med min nyfødda baby mens far och storebror blir hemma. någon som har ett tips till oss? Någon som vart ivæg på samma sætt kanske? Behøver inte vara utomlands. Ville nok satset på et litt bedre hotell, gjerne litt landlig til slik at du kan trille truer/bære i fin natur med utsikt og ikke i bystrøk. Det verste med å reise alene med baby er jo nettopp reisen (når du kommer frem er det ikke mye en baby trenger, og alt er lett tilgjengelig) så ikke så langt unna? Eller du kan leige en hytte, ev høre med venner/familie om de har en som ligger koselig til dere kan låne en stund? Anonym poster: 28e89c5cf5eaefff48d64a025ab2b064
Soff Skrevet 7. april 2013 Forfatter #8 Skrevet 7. april 2013 Tack, lantligt hotell låter perfekt. Det ska jag kolla upp! Hon ær 6 månader så hon sover ofta gott i vagn eller bil. Ska førsøka tima resan med hennes soving.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå