AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #21 Del Skrevet 9. april 2013 Virkelig en blogg som gir bedre selvtillitt enn mange andre. Jeg føler meg bare dårlig av å lese fotballfrue sin. Sisteplass/Sarah er litt mer slik ekte jenter faktisk er, og det tror jeg folk trenger å få se. Anonym poster: 63b7fa647be1ed635f80650adc032b9f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
awesome. Skrevet 10. april 2013 #22 Del Skrevet 10. april 2013 Rosabloggene nå for tiden handler om dyre klær og vesker, mye reklame, fine leiligheter og kosmetiske inngrep. Synes sisteplass er et friskt pust i en ellers rosa og perfekt bloggverden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2013 #23 Del Skrevet 12. april 2013 Elsker det faktum at hun er på førsteplass av alle bloggene. Håper den holder seg der, for da kan ikke en viss person kalle seg for norges mest leste!!! Anonym poster: 90cd855300762fb98d960b9e0963f7d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebisss Skrevet 15. april 2013 #24 Del Skrevet 15. april 2013 Jeg så intervjuet med henne på god morgen norge, og jeg ble litt flau på hennes vegne når hun sa at livet hennes var sjipt, jeg ville aldri sakt at jeg hadde ett sjipt liv på tv forran alle! Men ellers har hun en morsom blogg og syns det er veldig bra hun er på førsteplass og kan inspirere andre ungdommer til å akseptere at de er slik de er og gjerne se humoren i det. TCMN og sophie er jo bare plastikk, sex, duckface og dårlige forbilder. Sophie får ett pluss fra meg for hun virker mer oppegående enn andre rosabloggere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #25 Del Skrevet 15. april 2013 Jeg så intervjuet med henne på god morgen norge, og jeg ble litt flau på hennes vegne når hun sa at livet hennes var sjipt, jeg ville aldri sakt at jeg hadde ett sjipt liv på tv forran alle! Men ellers har hun en morsom blogg og syns det er veldig bra hun er på førsteplass og kan inspirere andre ungdommer til å akseptere at de er slik de er og gjerne se humoren i det. TCMN og sophie er jo bare plastikk, sex, duckface og dårlige forbilder. Sophie får ett pluss fra meg for hun virker mer oppegående enn andre rosabloggere.. Den der reagerte jeg også på. Jeg hadde gledet meg til intervju, siden jeg endte opp på bloggen til ei jente som er veldig lik meg å være på. Men nei, livet mitt var ikke kjipt, hvertfall ikke si-det-på-tv-kjipt... Før intervjuet trodde jeg hun var mellom 25 og 30 år, og jeg fikk nærmest sjokk da jeg så hun var 19.... Helt klart et sterkt forbilde for unge jenter, men etter jeg fikk med meg alderen, og har lest de siste blogg-innleggene hennes, så må jeg si jeg er litt skuffet. Trodde det skulle holde et høyt nivå... Anonym poster: 42b5f58422e0f44940b9617a7c4e3690 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 15. april 2013 #26 Del Skrevet 15. april 2013 Jeg føler hun prøver litt for hardt egentlig. Det blir liksom litt for mye av det gode av og til.. Ja, enig. Det blir for tydelig at hun prøver å legge ut "stygge" bilder og innlegg som er rake motsetninger sammenliknet med de fleste rosabloggere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest celebi Skrevet 15. april 2013 #27 Del Skrevet 15. april 2013 Bloggen var morsom i to dager. Nå er den ødelagt av "her er intervjuet jeg gjorde på TV" og "nå har jeg vært på photoshoot". Parodien er i ferd med å bli til det hun ikke skulle være. Fail. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #28 Del Skrevet 15. april 2013 Hvorfor leser dere blogger og gir dem reklameinntekter og det som er? Jeg trykker meg i hvert fall aldri inn på en blogg-link, fordi jeg vet at det er en ny visning. Unntaket er hvis det er en person som interesserer meg utenom blogging, som jeg visste om før personen begynte å blogge eller som jeg ikke visste at blogget da jeg ble interessert. Anonym poster: 1cdc8a75caac6eeb7e16e2ed91a96a8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparks Skrevet 15. april 2013 #29 Del Skrevet 15. april 2013 Åh, kan ikke beskrive hvor mye jeg digger den bloggen. Den bloggen og henne >>>>>>>>> ALLE andre rosabloggere. Håper hun forblir på førsteplassen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snyball Skrevet 15. april 2013 #30 Del Skrevet 15. april 2013 Jeg digger jenta og bloggen jeg også. Kjenner meg igjen i mye, og det er jeg sikker på at flertallet av hunkjønnet i Norge gjør. Synes det er totalt uinteressant å lese om alt som er så perfekt, deilig,flott og et spill for galleriet hos de andre rosabloggerne. Men når jeg leser Sisteplass, da hylskratter jeg til tider. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 15. april 2013 #31 Del Skrevet 15. april 2013 Jeg syntes den er fantastisk^^ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 15. april 2013 #32 Del Skrevet 15. april 2013 Jeg likte spesielt godt "hunden" hennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #33 Del Skrevet 15. april 2013 Hun er i en artikkel på dagbladet.no (el var det vg.no?) nå, så kanskje derfor så mange plutselig har fått opp øynene for henne! Når jeg leste artikkelen så tenkte jeg at bloggen neppe er så bra, men den er bedre enn jeg hadde trudd. Hun overdriver ikke syns jeg, og tuller på en måte som fenger syns jeg. Er ikke for mye trutmunn og "lissom". Anonym poster: 447a7786a6678fd00c7aa39df2930bdf Hun har blitt intervjuet både på God morgen Norge og Ettermiddagen på tv2, treffer en del potensielle lesere da! I tillegg til at nettavsien.no og andre linker til henne og at siden hennes deles aktivt på facebook.. Over 73 000 mennesker som liker facebooksiden! Mange morsomme bilder der Anonym poster: 40ed5137cb00e6d0ebf3138286f3b5c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 17. april 2013 #34 Del Skrevet 17. april 2013 Sarah er kjempemorsom og tøff. Tenk å ha den selvtilliten i en alder av bare 19. Blir litt oppgitt av at hun skal kalle seg stygg hele tiden, og presse ut magen mest mulig! Hun er jo verken stygg eller feit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå