Gå til innhold

Sisteplass


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

sisteplass.blogg.no

Flere som har fått sansen for denne jenta?

Tar seg selv så lite høytidelig og treffer så på kornet. Digger det :smilbla:

Anonym poster: 63b7fa647be1ed635f80650adc032b9f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler hun prøver litt for hardt egentlig. Det blir liksom litt for mye av det gode av og til..

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja...

Synes parodier på blogger begynner å bli litt gammelt. Tommylife var morsomt i 2010, synes ikke det er morsomt nå lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sansen. Liker at hun ikke er så selvhøytidelig, samtidig som hun ikke driter ut noen andre heller.

Syns ikke det er en blogg som parodierer andre bloggere, hun er rett og slett bare vittig!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun parodierer ikke andre bloggere, men er herlig ærlig, satt på spissen:)

Har sansen for henne jeg! Den første gangen jeg var innom bloggen så tenkte jeg "hva er dette for noe da??", men så måtte jeg bare le!

Anonym poster: a09ad97b1e0d4ba0012542dc2cb0ba86

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns kanskje den ble litt påtatt jeg... Men deilig å se en blond blogger som er ironisk :)

Anonym poster: 576c1b9d920773feafbf69e2fee641a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har en misstanke om at hun har jukset med lesertallene når man ser hvor mange hun har i forskjell til 2.plass :sjokkert:

Anonym poster: 576c1b9d920773feafbf69e2fee641a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er i en artikkel på dagbladet.no (el var det vg.no?) nå, så kanskje derfor så mange plutselig har fått opp øynene for henne!

Når jeg leste artikkelen så tenkte jeg at bloggen neppe er så bra, men den er bedre enn jeg hadde trudd. Hun overdriver ikke syns jeg, og tuller på en måte som fenger syns jeg. Er ikke for mye trutmunn og "lissom".

Anonym poster: 447a7786a6678fd00c7aa39df2930bdf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker'e! Synes hun er en flott motsetning til rosabloggerne. Nå skjønner kanskje unge jenter at det er normalt å ha hår på leggene og ikke være så innmari fresh når man våkner opp. Det er jo dette som er sannheten (mer eller mindre).Tror neppe det er mange jenter som hadde turt å utlevere seg på den måten, ikke jeg iallefall :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes hun er helt herlig :D Spørs bare hvor lenge det kan vare før folk mister interessen.. Men til gjengjeld mister jo ikke folk interessen for rosabloggere som gjør det samme _hele_ tiden,så.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt som godteri. Blir det for mye, blir det kvalmt.

Anonym poster: 6f58e4c54418a77817b4f939eef9d471

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra. Digger når hun viser rumpa med muffinsen over, og når hun buler ut magen, hehe. Hun danker fotballfrua og hennes liksom perfekte liv ned i støvlene. Skulle gjerne sett Fruen tørre gjøre slike sprell. ALDRI vil vi få se en morgentrøtt Frue uten sminke og med bustete hår. Før hun tar bilder så stæsjer hun seg i 4 timer, og legger lag på lag med sminke. For et forbilde du.

Sisteplass viser sannheten hvordan jenter EGENTLIG er. Med glimt i øyet. Elsker den!

Anonym poster: 27e607ca8b56e0beac554a00a25430c8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så henne på ettermiddagen nå der hun refererte seg selv som stygg? Hallo, synes hun er veldig pen, jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun er kjempemorsom, jeg leser aldri blogger eller følger med på slikt - men denne greier jeg ikke holde meg unna :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...