Gå til innhold

Hei


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Pterodactylkake

blir du bolle feit av å bruke trionetta? Og kan hun bytte merke og bli tynnere?

Hildsen seroxata nesten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnsdatter

Jeg gikk opp til sammen åtte kilo da jeg begynte på trionetta. Gikk ned igjen et par da jeg bytta til Yasmin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

Takk.

Selv går jeg også på det men har ikke lagt på meg mye, men litt merker jeg. kanskje jeg bør bytte. hun seroxatavennen skal også gjøre det, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk opp 15 kg på tre måneder da jeg begynte på trinordiol som også er en trefasepille. Nå skal det sies at jeg var førsteårs student samtidig, så maten var ikke den sunneste. Jeg begynte på Yasmin etter det, men har ikke gått noe særlig ned i vekt siden. Dette er nå tre og et halv år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er ganske så inviduelt om du legger på deg eller ikke, og hvilket merke du legger på deg av. hører stadigvekk om folk som har gått ned i vekt på yasmin, men jeg la på meg ti kilo når jeg begynte på dem. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xavia

Jeg har aldri helt skjønt at det går ann å legge på seg sååå mye av p-piller. Jo, et par kilo kanskje, men 10??? Eller mer!!!???

Det må jo være andre forandringer enn p-pillen som gjør dette? Går dere i så fall ikke ned igjen, når kroppen er vant til de nye pillene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg la på meg de ti kiloene forandret jeg hverken spise eller treningsvaner, så det var nok pillene ja. men om jeg går ned igjen et par av de kiloene når jeg en gang slutter på dem, det vet jeg jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...