Gå til innhold

Uten piller...


Glossy

Anbefalte innlegg

Har nå hatt min andre dag uten p-piller. synes dette er litt skummelt jeg... :roll: Planen er å la kroppen komme inn i "normalt" modus for så å prøve å bli gravid etter sommeren. er dette et oppnåelig mål eller hva? er ganske så grønn på dette området... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til!

Det gikk lit raskere enn jeg trodde å få kroppen i "normalt" modus. Slutta på pillen i oktober, og i januar var jeg gravid :wink: Men det er spennende det.

Lykke til igjen :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Dette er nok veldig individuelt, vi er så forskjellige!

Jeg sluttet på pillen i desember, og var gravid i begynnelsen av januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jeg sluttet i november og ble gravid i november :wink:

Hadde tenkt det kom til å ta litt tid, siden det er det man hører det gjerne gjør -men du, det er jammen meg fort gjort :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet på pillen i april fordi jeg ville også få kroppen i normal modus igjen før vi begynte å prøve. Brukte annen prevansjon frem til september, og da satt den på første forsøk. Det er veldig individuelt hvor lang tid kroppen trenger, og hvis dere har bestemt dere for å ikke bli gravid før til sommeren vil jeg anbefalt å bruke annen prevansjon frem til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode råd. Er bare litt overnervøs for dette. skal gifte meg til sommeren og orker IKKE å være dårlig på dagen min. derfor venter vi til etter den dagen. Men har mange venepar som prøver og prøver å ikke får det til. Derfor nervøsiteten. Er ikke typen som liker å vente... Tålmodighet er ikke min ting!!!Men er SÅ klar for å begynne etter jeg er gift!! Men som andre skriver her inne så har jeg stor frykt for at noe så stort skal komme ut av noe så lite... Har hørt SÅ mange skrekk historier. folk som revner her og der...hjelp... Men jeg er med godt mot :-? Joda jeg er det!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste i Gravid (bladet) i dag at 50% blir gravide innen 3 måneder etter prøvestart, så sjansene er gode.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg ble sikkert gravid dagen etter at jeg sluttet med pillen :ler: trodde nesten ikke det var sant da testen viste at det var en liten på vei!!!

Har i ettertid lest flere steder at man faktisk er veldig lett å gjøre gravid med engang man slutter med pillen!

Lykke til

-Charmina 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rabrabara

Jeg slutta med pilla i Januar og ble gravid i februar. Hadde aldri trodd at det skulle gå så fort, men så har jeg alltid hatt regelmessig mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...