Gå til innhold

Penkjole for gravide


Dine

Anbefalte innlegg

Jeg skal i barnedåp en uke før termin (hvis jeg ikke har født) og i den anledningen trenger jeg en penkjole.. Jeg finner mange flotte på nett, men synes det er så vanskelig å bruke "masse" penger på en kjole jeg mest sannsynlig ikke kommer til å få brukt mer enn èn gang.

Jeg liker godt denne, men synes prisen er litt stiv og det kunne godt vært noen andre farger. Denne kjolen er også veldig fin og prisen er helt ok. Tenker maks 500 kr, men kanskje det er for mye å forlange? :klo:

Jeg er veldig glad i pastellfarger, særlig lys blå.

Jeg er ikke av de mest slanke, så det er mange snitt som ikke helt passer føler jeg.. :sjenert: Tar gjerne imot tips dersom dere vet om noen rimelige og fine kjoler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På asos.com fant jeg mye fint! Men det tok litt tid i postgangen, ca 2 uker, før det kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Ser prisene er veldig fine også, pluss at det er gratis frakt :Nikke: Men hvordan er det med toll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Ser prisene er veldig fine også, pluss at det er gratis frakt :Nikke: Men hvordan er det med toll?

Toll og moms må betales, glem for all del ikke å regne med det :)

Om du finner plagg til under 200kr, så slipper du jo det da!

Anonym poster: 869cdefe387198f8e7736660f03789ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en fin kalkulator på toll.no, men det står jo ikke at "kjole" er et alternativ, så jeg valgte skjørt jeg.. :klo:

Det går vel fint skal jeg tro..?

Fant mye fint på Asos, men er litt usikker på str. Tror jeg vet hvilken jeg skal ta, men sist kjøpte jeg en kjole på mamalicious eller hva det var og den var aaaltfor stor.. Synes det er vanskelig å skulle se på str.oversikt når kroppen som gravid er annerledes enn normalt sett. De tar jo utgangspunkt i str.guide for "normale kvinner".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte akkurat en mammakjole på asos og ble veldig imponert over leveringstiden, tok vel tre dager. Jeg opplevde at størrelsen var ganske spot on, bruker 38 i overdeler og kjolen i 38 satt som et skudd :) Var stretchstoff da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 8 måneder senere...

Gå inn på bloggen til marianne beate. Hun hadde en fin kjole dom kunne brukes både når du er gravid og når du er ammende. Det fantes flere fra samme designer, men jeg kommer ikke inn på bloggen hennes og husker ikke hva de het, men sjekk dem ut. Ikke var de spesielt dyre heller, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rart at dette inlegget ikke er ryddet for reklame?

Brukeren har vært registrert her siden 2003... Lite trolig at Zalando registrerte en bruker på Kvinneguiden for ti år siden, for å kunne ha muligheten for å drive egenreklame der ti år senere :fnise:

Anonymous poster hash: 51b21...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...