Gå til innhold

hvilken kake har jeg spist?

Fremhevede innlegg

Gjest Vinglepetra
Skrevet (endret)

Jeg var i dåp for noen uker siden, der spiste jeg en utrolig god kake, men jeg vet ikke hva den heter, så jrg finner ikke oppskrift. Har tenkt å bake den til Pappas 60års lag neste uke. Evig takknemlig hvis noen av dere bake glade KGere kan hjelpe meg med å identifisere kaken.

Det var en kake med litt "fuktig" sjokolade bunn og en lys bunn over. Også vat det masse bringebær krem over, bringebær kremen smakte litt som is (mulig det var is). En kjempe god kake :vann i munnen:

Endret av Vinglepetra
Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Hvorfor kan du ikke spørre dem du var i dåpen hos?

Gjest Vinglepetra
Skrevet (endret)

Hvorfor kan du ikke spørre dem du var i dåpen hos?

Får det var ikke de som bakte den. På dåpen var det flere som hadde med seg kake, var bortimot 30 ulike kaker der, jeg ante ikke hvem som hadde bakt akkurat denne. Jeg er ikke så kjent heller, er god venninne av dåpsbarnets mor, kjenner egentlig ingen i slekta deres.

Endret av Vinglepetra
Gjest Eurodice
Skrevet

Får det var ikke de som bakte den. På dåpen var det flere som hadde med seg kake, var bortimot 30 ulike kaker der, jeg ante ikke hvem som hadde bakt akkurat denne. Jeg er ikke så kjent heller, er god venninne av dåpsbarnets mor, kjenner egentlig ingen i slekta deres.

Jeg var nok for rask med å spørre. Dette kunne jeg jo tenkt meg, for det er vel ganske vanlig at flere bidrar med kaker :). Den ser ordentlig god ut.

Skrevet

Den kaken vil jeg også bake! Men den formen jeg har som ligner mest i størrelse er 31,5 x 19,5 x 4 cm. Er det umulig å bruke den da? Hva gjør jeg med tanke på steketid osv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...