Gå til innhold

Liker ikke oralsex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et stort problem med oralsex. Både å gi og motta. Mister helt lysten når kjæresten min slikker meg og har ikke gitt min nåværende kjæreste oralsex en enedte gang på de to årene vi har vært sammen. Jeg tror grunnen til at jeg har det sånn er fordi min første seksualpartner (jeg var 16) hele tiden maste om dette og "tvang" meg til å suge han mens han holdt hodet mitt fast. Min tidligere samboer maste også om dette hele tiden og jeg gjorde iblandt fordi jeg måtte, ikke fordi jeg hadde lyst.

Min nåværende kjæreste har ikke spurt om hvorfor jeg ikke gjør det på han, har ikke vært noe tema. Vi har på andre måter et bra sexliv med god og variert sex.

Men tenker jo veldig på om dette er noe han savner. Kan gutter være i et forhold uten oralsex, eller er det et "must" ? Er et vanskelig og sårt tema for meg og kjenner jeg ikke har så lyst til å ta det opp hvis jeg ikke må. Skal jeg vente til han eventuelt tar det opp eller si det som det er selv?

Anonym poster: 827cc79a8db1543baca0e09072c2618f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke vert noe problem for meg, hadde hun nektet vaginal sex uten kondom derimot hadde jeg nok gått.

AnonymBruker
Skrevet

Virker ikke som han er så opptatt av oralsex selv dersom han ikke har spurt :)

Anonym poster: 446e31f7be39987d05aaff530988f46f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å bli sugd veldig godt, og ville nok savne det. siden typen din ikke har ytret ønske er det gjerne ikke så viktig for ham. Får du ikke lyst å ligge å kjenne lukten av pikken hans?

Anonym poster: cef7a025509b06f4953e392693367552

Skrevet

Hvis det er et problem for deg at du ikke liker oralsex høres det jo ikke ut som det er for sent for deg å lære å like det :) selv liker jeg oralsex primært fordi jeg syns det er koselig å se hvor mye partneren liker det, og jeg kunne nok ikke levd uten det selv.

Men hvis du virkelig ikke liker det er det jo ingen som skal si at det er noe du må like. Noen liker oralsex, noen liker analsex, noen liker å bli slått, noen liker å bli tisset på - andre liker ingen av delene, og alt er like greit. Men det er stor forskjell på å ikke ha lyst til å gjøre noe, og å kanskje ha lyst til å få lyst til å gjøre noe. Hvis du noen gang får lyst til å prøve igjen, sørg for at det skjer på dine premisser. Hvis du ikke har lyst, IKKE la noen tvinge deg til å gjøre det. Si nei, og at du har veldig dårlige erfaringer med det. Det bør holde for de fleste - så får det være opp til mannfolket å bedømme om han trenger blowjobs, eller om han kan klare seg fint med alt annet. Det er jo tross alt MYE annet man kan gjøre som bør være mer enn bra nok til å gi ham fantastiske orgasmer :)

Skrevet

Kan gutter være i et forhold uten oralsex, eller er det et "must" ? Er et vanskelig og sårt tema for meg og kjenner jeg ikke har så lyst til å ta det opp hvis jeg ikke må. Skal jeg vente til han eventuelt tar det opp eller si det som det er selv?

Ja. Gutter kan selvsagt være i et forhold uten oralsex med mindre de er skrudde. Siden det plager deg, syns jeg du bør ta det opp med ham. Du har jo ikke noe å tape på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...