Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et ekkelt problem.

Kjæresten min, på 33år, spiser buser og snørr.

Han kan fint pelle nesa si foran meg, sånn pelling som betyr at han putter halve tommelfingeren sin inn i nesa og må lage grimase for å få plass til tommelfingeren og drar busene ut. Det er jo ikke akkurat delikat å se på. Har bedt han om å bruke papir flere ganger, men han gjør det aldri. Greit nok (?).

Men, det virkelige problemet er at han spiser snørr også. I går lå jeg i sofaen og hvilte (med øynene på gløtt) og han satt ved spisebordet på skrå overfor sofaen. Jeg ser på denne måten hele han. Vet ikke om han trodde jeg sov, men der sitter han å peller nesa med lillefingeren sin og spiser buser. Helt åpenlyst. Jeg bevegde på meg for å få han til å slutte (fordi det var ekkelt å se på og fordi jeg ikke klarte å si ifra - hva skal man si?) han svatt opp og slutta litt. Etter en stund begynte han igjen å pelle og da vet jeg ikke hva som skjedde, men snørra hang tydeligvis med fingeren på vei ut og det hang virkelig langt ned ut av nesa. Da satte jeg meg opp i sofaen, for jeg orket ikke se på dette lenger. Da var han kjapp med å skule snørra med hånda, suge litt snørr inn i munnen og når han skulle si noe fortet han seg vekk med hånda, pustet inn med nesa og tørket snørra som var igjen på hånda på buksa.

Da han så jeg "våknet" (trodde han) kom han bort til meg. Jeg var så kvalm av han at jeg snudde meg unna og visste ikke hva jeg skulle si. Han spurte hva som var galt flere ganger og spurte om han hadde gjort noe. Men jeg måtte bare lyve om hvorfor jeg snudde meg vekk fra han og ikke ville være nær han.

Jeg synes det var dritekkelt!!!!! Men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Hva skal man si?

Han pelte nese og spiste buser før også, da jeg lå i fanget hans og vi så på TV. Jeg så jo godt i refleksjonen fra TV-skjermen hva han gjorde. Pleide å fjerne armen hans og enten ikke si noe eller bare si "vær så snill'a". Han lata alltid som ingenting, svarte bare: hvorfor det? Hva da? osv.....

Men det som skjedde i går var drøyt! Vil ikke slå opp heller, men fy faen så ekkelt! Noen som har opplevd det samme? Hva skal jeg gjøre? Hva skal jeg si?

Vi har kjøpt leilighet sammen og er snart samboere. Orker ikke tanken på å hele tiden skulle se han pelle så jævelig og spise buser. Fy f....

(Så lurer jeg på; er dette egentlig vanlig?)

Anonym poster: d283d947ee7af86a4929f1f45ae5d073

Videoannonse
Annonse
Gjest Hjordis
Skrevet

Semi vanlig å bruke fingern i nesa. Men å spise den er vel ikke så vanlig lengre når man blir voksne. Barn i barnehage alder gjør det ofte.

De feste slutter vel med det i likhet med andre 'ekle' ting. Som å spise sand, snø og is, ta seg på tissen, spise på hårer, ikke vaske seg på hender etter do besøk, bite negler and who knows what som voksne generelt finner ekkelt.

Er det en dealbreaker så prat med han. Noen røyker eller gjør andre ting partner ikke like ute av syn i hensyn. Finnes mye værre og farlige uvaner en denne. Men skjønner veldig godt at du synes det er ekkelt.

AnonymBruker
Skrevet

Å, så jævlig kvalmt! Jeg brekker meg bare av tanken.

Her ville jeg vært knallhard. Hvordan i alle dager skal man klare å ha sex med en mann som piller og spiser buser? Helt uaktuelt!

Anonym poster: 4f181de5b16eeb4cbe71759dbc58cfda

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Men du spiser jo det samme slimet hans? Sæden?

Anonym poster: e77d8122d587c2069f34b8b4a9be4df4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Pappaen min gjør det samme. Det virker ikke som han bryr seg om noen ser det. Han gjør det gjerne i stua foran hele familien. Tror han gjorde det engang da jeg hadde besøk også, men da fikk jeg flytta oppmerksomheten bort fra han.

Uff, vet heller ikke hva jeg skal si :( Har ikke et så nært forhold til faren min. Og tør ikke tenke på den dagen jeg skal ta med en eventuell kjæreste hjem dit. Det er jo kjempepinlig og ekkelt!!

Anonym poster: 34cad11b8d16ba897ec25975fc8a5e90

AnonymBruker
Skrevet

Men du spiser jo det samme slimet hans? Sæden?

Å spise noens sæd er en tjeneste menn bør være jævlig takknemlig for at (noen) kvinner gjør, det er faen meg dritkvalmt! Konsistensen, smaken, temperaturen og ikke minst det faktum at det kommer ut av samme røret som dere pisser ut av!

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Å spise noens sæd er en tjeneste menn bør være jævlig takknemlig for at (noen) kvinner gjør, det er faen meg dritkvalmt! Konsistensen, smaken, temperaturen og ikke minst det faktum at det kommer ut av samme røret som dere pisser ut av!

Hvis du ikke hadde likt det hadde du ikke gjort det. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Spiser hverken sæd eller snørr, og hadde ikke godtatt typen din ts.

Anonym poster: ad78688c886bb24967cdcc0321bf35c1

• Liker 1
Gjest Ambitions
Skrevet

Dummeste! Gjør du kun ting du liker? Aldri for noen andre?
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Typisk mannesvar. Spis den jævla sæden din selv, om du tror det er så digg. Det er noe kvinner gjør fordi menn settter pris på det. Begynn å være takknemlig. Nå!

Ikke gjør jeg det lenger heller. Gjorde det da jeg var ung og dum og trodde jeg måtte.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dummeste! Gjør du kun ting du liker? Aldri for noen andre?

Ikke med mindre jeg får betalt for det. Hint, hint.

AnonymBruker
Skrevet

Spis den jævla sæden din selv, om du tror det er så digg.

Typisk kvinnesvar. Hvorfor skulle jeg det når jeg har dame? Det er det hun er til for. Damer flest liker det og tenner på det. Ellers hadde de ikke gjort det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 23 år og jeg spiser det jeg måtte finne av godsaker i nesa. Herlig saltsmak og konsistensen er ny og spennende hver gang!

Jeg synes ikke det er kvalmt, det er noe jeg produserer selv. mmmm

Anonym poster: b6d36f21cb9b4a021ddc15bcc9d8c9bf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lesbisk much?

Anonym poster: 84efda6e81b6122ba4c2b6b563d51b76

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spiser hverken sæd eller snørr, og hadde ikke godtatt typen din ts.

Anonym poster: ad78688c886bb24967cdcc0321bf35c1

Lurer på hva du innbiller deg at du har å tilby en mann hvis du ikke kan gjøre noe så elementært? Hva skal menn egentlig få ut av et forhold i disse dager?

Anonym poster: 84efda6e81b6122ba4c2b6b563d51b76

• Liker 2
Gjest Cytosin
Skrevet

:huh:

Okei, nå mistet jeg matlysten!

Du måtte lyve... Hvorfor gjorde du det? Syns du skal si det rett ut til ham, at det er helt uaktuelt å kysse ham siden han spiser... Jaaa.

• Liker 1
Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Og der var jeg også kvalm...

Nei, men du må jo bare si det til han, TS. Det kan umulig være så fryktelig vanskelig å slutte med det der, så om du er veldig direkte så kanskje han blir såpass "flau" at han ikke gjør det igjen. Vi får håpe det i hvertfall...

AnonymBruker
Skrevet

Det er kvalmt! Rett og slett bare skikkelig ekkelt! Æsj!!

Kjente jeg mistet litt lysten på smilen jeg nettopp kjøpte nå. Helt ærlig, hadde forlatt han øyeblikkelig! Hadde aldri kysset han og ville ALDRI hatt han med til familie og venner!

Anonym poster: a0472025a0cbc69fba96da2944a46237

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er kvalmt! Rett og slett bare skikkelig ekkelt! Æsj!!

Men sæd svelger dere, selv om det er samme gørra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...